După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 6 iunie 2016

George Alexander – Lansări în țară şi străinătate a cărții “Copiii noştri în închisorile lor. Furați de Barnevernet”

Cu ocazia lansării cărții mele, “Copiii noştri în închisorile lor. Furați de Barnevernet.” la Bookfest 2016, doresc să le mulțumesc organizatorilor acestui eveniment precum şi numeroşilor susținători care au fost alături de mine.
Vă mulțumesc tuturor, oameni de suflet!
Îi mulțumesc şi doamnei care mi-a lăsat scrisoarea, “Je suis Alexander” şi care, pentru prima dată!, nu a putut participa la liturghia de duminică pentru că a dorit să fie prezentă la lansarea cărții mele la Bookfest! Vă mulțumesc, Stimată Doamnă!, şi regret că nu am putut să vă dau autograf, deşi ați cumpărat cartea mea!, întrucât festivitatea încă nu se încheiase… când a trebuit, totuşi, să plecați. Vă rog să-mi comunicați adresa dvs. şi am să vă trimit o carte cu autograful meu!
Miercuri, 08.06.16, ora 18.00, va avea loc lansarea cărții mele la Biblioteca Județeană Rm. Vâlcea.
După această dată, vor fi organizate lansări în țară şi străinătate. Vom afişa programul lansărilor cărții pe parcurs.

În încheiere vreau să le mulțumesc celor care au comandat cartea pe internet
(www.librariaatlas.ro/copiii-nostri-inchisorile-furati-barne…), prezentându-le, în acelaşi timp, scuze pentru întârzierile datorate volumului mare de comenzi. Acestea s-au remediat, iar cartea se poate comanda şi primi în țară şi în străinătate acum destul de repede.

Menționez, de asemenea, că veniturile obținute din vânzarea cărții vor fi donate Asociației pentru Protecția Internațională a Copilului şi Familiei “George Alexander” şi altor ONG-uri care luptă pentru PROTECȚIA copiilor români pretutindeni în lume.
Cu stimă
George Alexander

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.