După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 25 mai 2016

✉ Scrisoare misionară: Helena, India

„Har și pace, cum se poate întâmpla așa ceva?
Pentru infractori și hoți,
pentru cei fără valoare
Tu ai spus că judecata este moartea eternă,
Fără speranță, fără odihnă.
O, ce mister minunat,
Că harul Tău a fost revărsat peste mine.” (Sovereign Grace Music)
       Dragii mei frați și surori, ce mister minunat este harul! Nu vom putea niciodată să înțelegem cum Regele a plătit prețul cu propriul sânge pentru a răscumpăra păcătoși ca noi. Fie ca inimile noastre să fie pline cu cântece de laudă și mulțumire; niciodată să nu încetăm a ne găsi satisfacția în bogățiile lui Hristos, chiar și în momentele întunecate, când apar încercări în calea noastră. Noi suntem slabi, dar Dumnezeul nostru este măreț și El ne ține în brațul Său puternic. Harul Lui este suficient! Fie ca niciodată să nu uităm acest adevăr! Toate lucrurile sub soare sunt deșărtăciune, după cum ne spune Eclesiastul, dar în Hristos am fost „născuți din nou la o nădejde vie, la o moştenire nepieritoare şi nepângărită, care nu se ofileşte şi care este păstrată în ceruri pentru noi.”
        Ultimile trei luni au fost provocatoare. Însă, în astfel de momente, bunătatea lui Dumnezeu este mai dulce ca niciodată. În vale, harul devine mai drag inimilor noastre, soarele strălucește mai puternic, viețile noastre sunt transformate și devenim mai mult asemenea lui Hristos. Ce ne-am putea dori mai mult de atât? Vă mulțumesc tuturor celor ce vă rugați pentru mine! Vă mulțumesc că nu obosiți în a mă însoți în această călătorie! Nu sunt demnă de nimic din ceea ce primesc, și totuși Dumnezeu mă bincuvântează cu dragostea și credincioșia voastră. Domnul să vă binecuvânteze!

       Dragii mei, dați slavă Domnului pentru felul în care a lucrat în Vinerea mare, când am mers să distribuim tractate. În jur de 50 de persoane ne-au contactat. Biserica pe care o frecventez a pregătit mici pachețele care au cuprins și un Nou Testament și a vizitat aceste familii. Acum 50 de familii din Kolkata au un Nou Testament în casele lor!!! Fie ca Domnul să lucreze în inimile lor și să le dea dorința de a-l citi.
       Lucrarea printre studenți continuă deși a fost o pauză destul de mare în care nu ne-am întâlnit din cauza examenelor, iar apoi eu am fost bolnavă pentru aproape 2 săptămâni. Dar Îl laud pe Domnul pentru relațiile pe care le-a clădit. Ba chiar am putut vizita familia unui student care locuiește aproape de mine. Rugați-vă să reușesc să fiu perseverentă și să continui să o vizitez pe mama lui, care este bolnavă și își petrece aproape tot timpul în casă. Este o provocare! Încă nu vorbesc bengaleza fluent și va fi dificil să port discuții mai profunde. Dar cred într-un Dumnezeu al minunilor care poate să mă folosească în ciuda deficienței mele. Săptămâna trecută am putut să petrec mai mult timp cu Samadrita și, din nou, a fost expusă la Evanghelie. Rugăciunea mea este ca Domnul să îi dea suflare de viață pentru a fi capabilă să își pună încrederea în Hristos și astfel să fie salvată din păcat și să se închine singurului Dumnezeu, Dumnezeu nostru viu, Yahweh!
       Luna trecută, Dumnezeu m-a trimis într-un loc special pentru a vesti Cuvântul Lui. Am avut o infecție destul de puternică, se pare că o bacterie indiană a decis să îmi devină prietenă fără a-mi cere permisiunea. Am petrecut trei zile în spital, unde am stat cu perfuzii cu antiobiotice pentru a elimina infecția. Slavă Domnului că acum mă simt mult mai bine. Îi dau slavă Domnului pentru prietenele pe care mi le-am făcut și pentru că am putut vesti Evanghelia cu unele dintre ele. Am învățat o lecție prețioasă în spital: inima este umplută de bucurie atunci când uităm de durerea noastră și suntem gata să slujim pe cei din jurul nostru. Este o binecuvântare ori de câte ori văd zâmbete pe fața celor din jur care nu au nici o speranță în astfel de circumstanțe și devin pradă depresiei în mijllocul suferinței.
       38 de zile și cu ajutorul Domnului mă voi întoarce în România după mai mult de doi ani. Rugați-vă ca Dumnezeu să îmi dea înțelepciune în aceste trei luni cât voi fi acasă, petrecând timp cu familia și prieteni, vizitând diferite biserici și luând decizii pentru următorii doi ani.
            Alte cereri de rugăciune:
     1. extinderea vizei – ieri am fost la biroul de imigrări. O altă minune a avut loc. Mi-a fost primit dosarul din prima vizită. Acum aștept răspunsul lor. Rugați-vă ca viza să fie extinsă pentru un an.
      2. sănătate
      3. credincioșie în slujire
   4. Primul termen de doi ani a luat sfârșit. Acum trebuie să iau decizii cu privire la implicarea pe termen lung. Continuați să vă rugați ca Domnul să îmi dea înțelepciune în a alege biserica potrivită în care să pot sluji.
      „Dumnezeul păcii, Care L-a adus înapoi dintre cei morţi pe Domnul nostru Isus, marele Păstor al oilor, prin sângele legământului veşnic, să ne echipeze cu orice lucru bun, pentru a-I face voia, lucrând între noi ceea ce este plăcut înaintea Lui, prin Isus Cristos, Căruia I se cuvine slava în vecii vecilor! Amin.
            Har și pace!
            Soli Deo Gloria!
               Helena
Helena este membră a Bisericii Baptiste "Sfânta Treime" din Bucureşti. După mai multe călătorii misionare în ţări din jurul României, ajunge pentru prima dată în India în toamna anului 2010. Doi ani mai târziu face o nouă călătorie, de data aceasta pentru aproximativ 3 luni.
În luna ianuarie a anului 2014, Claudia urmează să plece în misiune pe termen lung în India, prin Agenţia Kairos în parteneriat cu Pioneers.
Pentru a susţine financiar lucrarea Claudiei puteţi folosi următoarele conturi:
Agenţia Kairos
RON: RO35BRDE340SV25437653400
EUR: RO31BRDE340SV25437733400
BRD Suceava
(cu specificaţia: Donaţie pentru Helena)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.