După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 24 martie 2016

INTERVIU Pr. Ioan Chișărău: “Primăria ne-a interzis să ne mai rugăm în fața clinicilor de ginecologie. Au protestat ginecologii spunând că le stricăm reputația!” (VIDEO)

Din interviu:
  • Primăria ne-a interzis să ne mai rugăm în fața clinicilor de ginecologie. Au protestat ginecologii spunând că le stricăm reputația.
  • Noi trebuie să mergem pe mâna milostivirii lui Dumnezeu.
  • Le-am spus tinerelor mame: Nu omorâți un suflet nevinovat! Dacă veți considera că acest copil este o povară pentru voi, eu și cu soția mea îl vom adopta! Numai nu-i omorâți! Nu am făcut nicio adopție până acum!
  • Între milioanele de copii avortați din țara aceasta oare câți au fost niște preoți sfinți, pastori sfinți, niște genii? Am omorât sfinți!
  • Avortul este o pruncucidere, dar o ucidere mai cumplită și mai atroce decât uciderea pe care o face un criminal în serie.
  • Avortul este un blestem asupra mamei care face avortul, un blestem asupra familiei ei și un blestem asupra urmașilor urmașilor ei, și un blestem asupra acestei națiuni. Este blestemul sângelui asupra acestei națiuni care-și ucide pruncii.
  • O națiune care-și ucide pruncii este o națiune fără speranță. Și România și țările europene sunt națiuni fără speranță, națiuni care sunt în stare de extincție.
  • Eu sunt preot, sunt duhovnic de suflete. Rar am întâlnit femei care să nu spună: ȘI EU AM FĂCUT AVORT!
  • Din patriotism, vino și apără-ți țara de acest război nevăzut pe care diavolul l-a dezlănțuit împotriva propriului nostru popor! Nu sta indiferent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.