După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 27 ianuarie 2016

Pastor Samy Tuțac – O clarificare necesară...


M-a sunat astăzi un vechi prieten și mi-a sugerat că ultimul meu mesaj public, adresat Președintelui Iohannis, a fost prea imperativ și tranșant. Pe de altă parte am văzut multă dezamăgire, față de abordarea Președintelui, la unii dintre cei care au lăsat comentarii pertinente la articolul meu. Poate că am fost prea tranșant, dar scopul mesajului meu a fost să atrag atenția că există o așteptare cu privire la o implicare mai activă din partea Președintelui. Îmi dau seama că situația este complexă, iar Președintele nu poate spune tot ce gândește și sunt convins că nu este simplu să fi Președintele unei țări. În plus, eu cred că îi pasă de fiecare cetățean român, dar nu înțeleg de ce nu își exprimă public interesul domniei sale față de familiile rămase fără copii în Norvegia. Vreau, însă, să clarific câteva lucruri:

1. Eu nu regret alegerea făcută în noiembrie 2014. Cred că atunci Dumnezeu ne-a călăuzit pe cei mai mulți pentru a face o alegere înțeleaptă.
2. Sfânta Scriptură ne învață "cui datorați cinstea, dați-i cinstea", așa că eu voi continua să am același respect pentru Președintele nostru, chiar și atunci când am așteptări prea mari. Am avut aceeași atitudine și față de foștii președinți ai României democratice.
3. De asemenea, pentru că Sfânta Scriptură ne învață să ne rugăm pentru "cei înălțați în dregătorii", voi continua să mă rog pentru Președintele nostru și voi continua să provoc creștinii să-l susțină în rugăciune.

Mă rog ca Dumnezeu să oprească abuzurile statului asistențial norvegian și să pună capăt dramei familiei Bodnariu, familiei Nan si a celorlalte familii de români afectate de politica nazistă a Barnevernetului! Mă rog ca Dumnezeu să onoreze eforturile noastre mărunte în favoarea acestor părinți îndurerați! Mă rog ca Dumnezeu să-i binecuvânteze pe românii de pretutindeni! Mă rog ca Dumnezeu să binecuvânteze România și pe Președintele nostru!

Pastor Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.