După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 11 noiembrie 2015

✉ Scrisoare misionară: Ana Frîncu, Madagascar

„Iată, Eu sunt cu tine; te voi păzi pretutindeni pe unde vei merge şi te voi aduce înapoi în ţara aceasta; căci nu te voi părăsi, până nu voi împlini ce-ţi spun.” Geneza 28:15

Dragii mei,

Aceasta este promisiunea pe care am experimentat-o în timpul petrecut în Madagascar. Dumnezeu este credincios și niciodată nu Își ia Cuvântul înapoi.

În primul rând vreau să vă mulțumesc pentru rugăciunile pe care le-ați înălțat înaintea Domnului pentru mine în această perioadă. Am simțit mâna Lui peste mine în fiecare clipă; am avut un timp foarte aproape de Domnul, în care nu puteam face altceva decât să depind de El. Și El nu m-a dezamăgit niciodată când m-am încrezut în puterea Lui.

Sunt recunoscătoare Domnului că El mi-a dat această minunată oportunitate de a călători în Madagascar pentru a-L sluji pe El.

Am fost implicată în cea mai mare parte în lucrarea cu copiii și cu liderii de copii. Deși în România lucrez de mult timp cu copiii și iubesc să fac aceasta, în Madagascar a fost diferit.
E destul de dificil să te apropii de copii, deoarece ei sunt foarte timizi cu străinii; de asemenea, faptul că nu vorbeam limba lor a fost o mare piedică în comunicarea cu ei. Ceea ce m-a ajutat să mi-i fac prieteni au fost jocurile și telefonul mobil cu care le făceam poze și de care erau extrem de entuziasmați (cred că mulți dintre ei nu mai văzuseră o poză în care apăreau ei înșiși).

În ceea ce privește liderii de copii, pot spune că sunt mulți doritori, însă majoritatea nu au parte de instruire înainte de a începe să se implice, astfel că rezultatele reale sunt relativ puține. Problema este că nu prea există nici persoane care sunt pregătite să instruiască.

Într-una dintre călătoriile prin Madagascar am cunoscut o misionară din Elveția care, în momentul despărțirii noastre, mi-a spus: „Suntem foarte ocupați și foarte obosiți! Avem nevoie de ajutor!” Până în momentul acela îmi doream să mă reîntorc în Madagascar, însă, la aceste cuvinte, am simțit că mi se frânge inima! Nu pot să stau nepăsătoare când știu că nevoia este așa de mare, iar eu aș putea ajuta la împlinirea acesteia. De aceea, dorința mea pentru anul viitor este să merg din nou să ajut în lucrarea din Madagascar, dacă aceasta este și voia Domnului meu.

Rugați-vă împreună cu mine pentru:
• copiii care au auzit Evanghelia, ca ei să fie cercetați de Duhul Sfânt și să Îl înțeleagă și să Îl cunoască personal pe Domnul Isus
• liderii de copii care au primit instruire, ca ei să fie serioși în lucrare și să aplice tot mai mult cele învățate
• să se poată realiza o călătorie misionară și vara următoare, în care să meargă o întreagă echipă de credincioși din România
• înțelepciune și putere la școală, în ceea ce mă privește, deoarece faptul că sunt foarte prinsă cu învățatul poate să îmi afecteze pasiunea pentru misiune

Să cerem toate aceastea în Numele Domnului Isus, care are toată puterea în cer și pe pământ și ca toate să se împlinească după voia Lui. [Filipeni 4:6]

Fiți binecuvântați și fiți o binecuvântare!

Cu recunoștință și prețuire,
Ana Frîncu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.