După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 25 septembrie 2015

Renaşterea.ro: Dana Roba: "Mulțumesc pastorului Florin Ianovici care s-a rugat împreună cu toată biserica pentru mine!"

“Pentru toți cei care se intreaba de ce s-a pocait Daniela Roba. Pentru ca Hristos a murit si pentru pacatele mele . Daca inainte vroiam sa pozez in persoana negativa fata de toti cei din jurul meu, nu era ca așa vroiam eu, ci era faptul ca Satana ma stapanea si eu faceam faptele lui atunci ! Nu vroiam sa mai aud de biserica, rugaciuni, post si tot ce inseamnă Dumnezeu. Dar a venit ziua cand Dumnezeu m-a facut in așa fel incat eu sa cer , DOAMNE, AJUTA-MA SA MA POCAIESC! Timp de 7 luni m-am rugat la Dumnezeu sa ma ajute sa ma pocaiesc si El m-a ascultat. Mulțumesc Pastorului Florin Ianovici care s-a rugat impreună cu toata biserica penticostala ca Dumnezeu sa ma ajute sa renunt la tot, iar pe data de 19 aprilie 2015, acolo in apa botezului, i-am jurat credinta lui Dumnezeu pana la moarte”, a scris Dana Roba pe pagina ei de Facebook.
Mai multe pe www.renasterea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.