După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 17 noiembrie 2014

Pastor Samy Tuțac: "Am avut convingerea ca domnul Iohanis va fi noul Preşedinte"


I have a dream...
Aceste cuvinte memorabile au fost rostite de catre pastorul baptist Martin Luther King jr. in timpul unui discurs electrizant rostit pe 28 August 1963. In doar 17 minute King si-a marturisit visul lui ca intr-o zi copiii albi si negrii sa se plimbe de mana pe strazile Alabamei. Nu o data cuvintele lui Martin Luther King m-au inspirat in a indrazni sa visez. Cand le-am spus unor prieteni ca am convingerea ca dl. Iohanis va fi noul Presedinte, s-au bucurat, dar nu m-au crezut. Marti seara le-am spus tinerilor de la Betel ca Presedintele va fi fi cel pe care-l votez eu, pentru ca din 1996 am votat intotdeauna castigatorul. Da, si pe dl. Iliescu in 2000, in al doilea tur, dar cu mana stanga. De obicei votez numai cu dreapta. Si cei mai optimisti m-au privit cu ingaduinta. Eu am un vis si este pe cale sa devina realitate. L-am exprimat intr-un mesaj scurt trimis pe email lui Daniel Maris, rectorul Institutului Teologic Baptist din Bucuresti, pe 7 Noiembrie 2014, cand sondajele dadeau 10 procente in favoarea dlui Ponta. Redau mai jos mesajul, care exprima visul meu, pentru a va incuraja sa visati. Dumnezeu se bucura sa fie parte din visurile noastre marete.

"Votati Iohanis! La 500 de ani (2017, oct, 31) de la Reforma protestanta ne intalnim la Biserica Evanghelica din Sibiu impreuna cu Presedintele Iohanis!
Doamne ajuta!
Samy"
Ce Dumnezeu minunat avem! El ridica pe unii si coboara pe altii! Acum, mai mult ca oricand, sunt mandru ca sunt roman. Daca poporul nostru, majoritar ortodox a ales un Presedinte protestant e semnul unei adevarate maturitati. Ii felicit pe minunatii tineri care au facut o adevarata revolutie prin retelele lor de socializare si-i rog pe cei care m-au criticat sa indrazneasca sa viseze, sa faca tot ce este posibil ca visul sa devina realitate si sa creada ca atunci cand noi facem tot ce este posibil, DUMNEZEU va face imposibilul.
Dumnezeu sa binecuvanteze Romania!

Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.