După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Pastor Laurenţiu Balcan: Ai biţi, ai putere!

Coltii ascutiti ai internetului au muscat puternic din carnea tare a conservatorismului politic romanesc. Dupa alegerile prezidentiale din Romania, oponentii actualului presedinte au regretat amarnic ignorarea mediului virtual. Nu si-au inchipuit ca o lume virtuala, in aparenta nereala, inerta si indiferenta poate sa se mobilizeze in mod obiectiv atat de puternic incat sa schimbe balanta in favoarea candidatului cu mai putine sanse. Am vazut cu totii ca in spatele pixelilor nu stau niste ciudati nepasatori, niste personalitati neconturate si instabile, ci niste persoane cat se poate de reale, care se pot mobiliza remarcabil si care pot schimba destinul unei natiuni.
Situatia de fapt a Romaniei a fost convertita virtual si analizata intr-un mod obiectiv de cei care au avut acces real la informatii. Sa joci cartea ignorantei si a dezinformarii in secolul vitezei este o dovada de lipsa de viziune. Lumea este intr-o continua schimbare. Informatiile circula cu o viteza ametitoare si o noua putere mondiala isi desavarseste dominatia. Suntem in era bitilor. Bitii care au purtat cu ei informatiile in casele a milioane de romani au facut diferenta. Si da, au fost mai puternici decat banii, cupoanele, cozonacii, micii, berea, galetile, fularele si alte boarfe folosite in campania electorala. Domnilor, nu stomacul trebuie hranit intr-o campanie electorala, ci creierul. Moneda de schimb nu mai este banul, ci bit-ul. Mottoul “ai bani, ai putere” nu mai este valabil. Astazi, daca ai biti ai putere.
Situatia creata de alegerile prezidentiale din Romania trebuie sa provoace reanalizarea puterii pe care o are Internetul de a influenta mentalitatile oamenilor. Bisericile ar trebui sa faca neaparat asta. Bineinteles ca am intuit puterea Internetului si vedem cu ochii nostri, mergand pe strada, cum smartphonurile, de exemplu, au devenit o prelungire a personalitatii individului. A fi conectat la lumea virtuala nu este doar un hobby, dat de o necesitate epistemologica, ci a devenit o nevoie de baza a individului, o dependenta periculoasa, dar care nu trebuie neglijata. Creierul omului modern mananca zilnic biti cu informatii. De ce nu le-am servi noi, ca Biserica, niste biti care sa le dea viata si care sa le schimbe in bine mentalitatea?
Articol preluat cu permisiunea autorului de aici: www.penticostalul.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.