După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 29 iulie 2014

Scrisoare misionară: Daniel Olteanu, India

  O luminiţă mică

În zona noastră sunt câteva comunităţi de musulmani care sunt interesaţi de Evanghelie. Săptămâna aceasta am avut patru ocazii de a ne întâlni cu ei.

    Prima a fost duminică, atunci când, după lucrarea cu copii, ne-am dus într-o zonă numită Ceaulihati (la aproximativ 20 km de Jalpaiguri). Acolo ne-am întâlnit cu o cunoştinţă de-a noastră. El are o soţie în Jalpaiguri şi o alta în Ceaulihati. Ne-au primit bine şi după o scurtă predicare le-am arătat filmul „Shantir ghar” (Casa Păcii) – un film făcut în Bangladesh pentru evanghelizarea musulmanilor.


      A doua şansă a fost în Cooch Behar, luni şi marţi, unde am predicat Evanghelia prin satele din zona Matabanga. Bineînţeles că am dat peste multe sate de musulmani, pe lângă hinduşi, care ne-au primit, în general, bine.


     Miercuri ne-am dus într-un sat din zona Cealihati la o familie de musulmani care ne invitase mai dinainte pentru a vedea filmele creştine. Am plecat chiar dacă se arătau nori negri pe cer. Sora Mary era cu mine ca un fel de „bodyguard”. A trebuit să ne oprim pe drum prin două-trei locuri, pentru că începuse să plouă. Se înoptase, de asemenea, şi scuterul nostru nu avea lumină (poate pentru că bateria era descărcată). Sora Mary avea o lanterna de mână şi aceea descarcată. Călătoream ca un elefant, pe întuneric, cu o luminiţă mică în mână. După ce am sunat gazda noastră, el l-a trimis pe fiul lui cu o motocicletă ca să ne călăuzească până la casa lor. După ce am ajuns acolo şi am instalat proiectorul, familia şi câţiva vecini s-au adunat imediat în magazia în care se proiecta filmul. Afară ploua. Drumul de întors a fost tot pe întuneric, cu o lumină mică în mână, în timp ce repetam că avem Lumina lumii cu noi.


     Joi, fară să ştiu, m-am dus într-un cartier musulman din zona „Police Line”. După o predică scurtă, un tânăr a venit să se certe cu mine. Asta m-a făcut să mă retrag în zona centrală, reprezentată de un teren de footbal. Acolo nu m-au mai necăjit şi am început să cânt câteva cântări creştine în aşteptarea serii. Câţiva copii s-au adunat în jurul meu, punându-mi întrebări. Ei erau foarte interesaţi să vadă filmul. Seara a venit şi am început să colindăm dintr-o casă în alta, pentru „a cere curent”. Proiectorul nu are baterie. Merge numai la curent. La sfârşit, la un magazin de pe colţ, ne-au oferit şansa. Asta s-a întâmplat numai pentru că o persoană de acolo ne ştia ca lucrători creştini care se implică şi în zona de prostituţie din Jalpaiguri. La sfârşitul proiecţiei de filme (am arătat două filme: unul pentru hinduşi şi unul pentru musulmani) liderul musulmanilor din zonă a venit să mă roage să arătăm filmele în zona dominată de musulmani. Am promis că vom face acesta după ce ei vor discuta în comunitatea lor şi vor lua o hotărare pe care să ne-o comunice prin telefon. Rugaţi-vă pentru ca Evanghelia să aducă roadă spre slava lui Dumnezeu în toate aceste locuri.


    Rugaţi-vă şi pentru fata şoferului care aduce copiii duminica. Fata lui suferă de o boală mentală. Mama şi fratele ei, care nu sunt creştini, cred că ea are un duh rău. Astăzi, fata aceasta de doua ori mi s-a închinat mie ca lui Dumnezeu. Am adus-o la casa noastră. Povestea ei este tristă. Se pare că un tânăr a abuzat-o şi a publicat un film pe internet cu „isprăvile lui”. Aceasta a încărcat-o cu o povară de vinovăţie pe care ea nu o poate purta. Pe lângă aceasta, ea a picat examenul de clasa a 10. Rugaţi-vă pentru vindecarea ei. Am vrea să postim pentru vindecarea ei.

      Daniel
   All my hope is in Jesus Christ!

Împreună cu o echipă de fraţi indieni, Daniel este implicat în lucrări ca: plantare de biserici în West Bengal, păstorire, ucenicizare, evanghelizare personală, evanghelizare de stradă, evanghelizare prin film, distribuire de tractate, traducere şi scriere de tractate, afişe cu versete, cercul literar, lucrarea cu femeile, lucrarea cu copiii. Daniel este şi profesor la All Nations Theological Seminary (ANTS).

 Pentru a susţine şi financiar lucrarea în care este implicat Daniel, sunt deschise următoarele conturi:

RON RO35BRDE340SV25437653400
EUR RO31BRDE340SV25437733400

BRD, Sucursala Suceava cu specificația:  Donaţie pentru familia Olteanu   

Adresa de contact: danielolteanu@yahoo.co.uk

Vezi şi celelalte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.