După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 18 iulie 2014

Lector univ. dr. Emanuel Conţac: "Am avut o întrevedere cu pastorul Cristian Ionescu"

  • 16 Iulie 2014: "Am avut astăzi o întrevedere cu pastorul Cristian Ionescu. O discuție (amiabila, sper) urmează mâine. Rugăciunile prietenilor sunt binevenite."


  • 17 iulie 2014: "Un moment special al zilei de ieri (după-amiază) a fost scurta întrevedere cu pastorul Cristian Ionescu, în biroul său de la Biserica Elim. Mi-am dorit să ne întâlnim fiindcă sunt convins că are multe să-mi spună și sunt convins că o discuție personală ar putea reduce multe neînțelegeri care au apărut între noi.                                                                                                                                                                                                                                       Mi-aș fi dorit să am mai mult timp și pentru a răsfoi câteva dintre numeroasele cărți excelente pe care le-am zărit în biblioteca fratelui Ionescu. Sunt nițel invidios că, deși trec drept biblist, încă nu am în biblioteca personală monumentalul Theological Dictionary of the New Testament, în 10 volume. Oricare ar fi diferențele care ne despart, avem în mod cert (în afara unui Mântuitor comun), o pasiune comună: cartea."

Sursa: AICI
  • 18 iulie 2014: "O discuție foarte bună cu pastorul Cristian Ionescu. Subiect de comentarii pentru cârcotași/chibiți: am plecat cu trei cărți cadou. Am promis că mă revanșez în toamnă, când sper să apară volumul de scrisori despre/de Cornilescu."

Sursa: Emanuel Conta
Vezi și ultimul material informativ despre Emanuel Conțac:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.