După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 25 iunie 2014

Pastorul Cristian Ionescu despre Rectorul Corneliu Constantineanu


"Profesorul Constantineanu – trebuie să recunosc – este un om foarte pedant care știe să explice lucrurile incomode și să creeze circumstanțe care în mod convenient să-i slujească mai târziu ca dezmințiri…

Necazul dânsului este că – de aceea nici nu i-aș fi publicat dezmințirea decât condiționat, deoarece nu-l cred – pe mine îi va fi foarte greu (adică, imposibil) să mă convingă. Când am descris (foarte exact) conversația noastră și a comentat că nu a fost (chiar) așa, m-am lămurit!…

Și frații din conducerea CP s-au lămurit și se vor mai lămuri, dar ei sunt într-o poziție ingrată: dacă iau măsuri prea repede, se pripesc, oamenii nu înțeleg, nu s-au respectat nu știu ce proceduri etc.

Dacă sunt răbdători, își iau timp, analizează pe îndelete, atunci sar ceilalți cu acuzații că sunt letargici, indiferenți ș.a.m.d.
Cred că vor face ce trebuie, vor face bine și la vremea potrivită.

Eu doar am tras un semnal de alarmă, dar nu am atribuții în acest sens și nu este de competența mea să spun ce au de făcut."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.