După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 26 iunie 2014

Florin Ianovici: Jurnal de misiune - Ziua a cincea, Oradea și Târgu Mureș

Biserica Speranța din Oradea a fost neîncăpătoare pentru duminică dimineață. Pastorul Nelul Moldovan ne-a primit cu dragoste și îi mulțumim pentru aceasta.
Atmosfera a fost dumnezeiască. S-a simțit prezența lui Dumnezeu în închinare. Cei prezenți au format un cor cum numai la Oradea se poate întâlni.

Cuvântul lui Dumnezeu ne-a învățat cum să facem din fiecare zi, o zi de veste bună. Mult timp dupa terminarea programului am continuat să mă rog pentru sufletele care au venit la înaintea lui Dumnezeu.
Ne-am reîntâlnit cu prietenii din Oradea la o părtășie după program. Oameni calzi, credincioși și atenți cu nevoile celor din jur. Dumnezeu sa îi răsplătească!
Am plecat urgent spre Târgu Mureș!

Ziua a cincea, Târgu Mureș

Am ajuns cu bine și ne-a întâmpinat pastorul Iacob Berghianu si Aron Petru. Așa de frumos s-au purtat cu noi! Dumnezeu să le răsplătescă.
Amfiteatrul a fost aproape plin, în jur de 2000 de persoane fiind prezente. O vreme splendidă a fost darul lui Dumnezeu pentru toți cei prezenți.
The Messangers au adus untedelemnul sfânt prin imnurile lor. Cuvântul lui Dumnezeu ne-a pus față în față cu cele mai importante alegeri din viață. La chemare au ieșit oameni la altar. Multe inimi au fost străpunse de prezența Lui.
Zeci de oameni au dorit să ne îmbrățișeze și să ne încurajeze la final. Ne-am simțit atât de mici în fața acestei dovezi de iubire. Frumos e să slujești pe Dumnezeu!
Apoi eu am plecat spre casă. Încă 350 de kilometrii la cei 250 străbătuți de dimineață. Dar distanțele sunt povară doar când direcția e greșită.
Urmează Sibiul! Doamne dă izbăndă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.