După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 28 martie 2014

Marius Cruceru: "Îmi cer scuze în numele comunității evanghelice..."

"Iertați-mă, nu mă pot abține! Asta trece la categoria AȘA NU! Scuze tuturor muzicienilor autentici pentru acest videoclip. Îmi cer scuze în numele comunității evanghelice pentru asemenea producții! Scuzați-ne, vă rugăm! 

Îi cunosc pe acești băieți de mici. Îmi pare rău pentru ei! Cred că s-au încurajat prea mult și au fost încurajați pe această cale greșită. 

Dumnezeu mi-a dat un dar rar, darul descurajării. Îl practic cu greutate și cu amar în suflet, dar asta este! Nu pot spune binelui rău și răului bine. 

Această producție este rea. Nu din pricina stilului, ci din pricina realizării tehnice, versificației, stilului de abordare, pronunție, compoziție și restul. Sper să își vină în Duh (că în fire și-au venit deja) și să se facă vrednici de darurile pe care le va fi dat lor Dumnezeu! Amin!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.