După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 24 iunie 2020

Vasile Bănescu reclamă „ofensiva obscenității publice cocoțată sfidător pe panouri stradale”

„Ofensiva obscenității publice cocoțată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică”, remarcă Vasile Bănescu într-o reacție la apariția în Capitală a cinci panouri cu vârstnici care își prezintă orientarea sexuală.
„A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenți de mână, personaje care își afirmă țanțoș bi-orientarea sexuală, ca și cum ne-ar comunica ceva esențial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepției ideologice ce animă asemenea acțiuni (progresismul neo-marxist en vogue)”, spune Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române.
„A face din sexualitate, temă a intimității prin excelență, un subiect de publicitate stradală, spune foarte multe despre direcția în care suntem invitați de ideologii zilei să privim și să ne urnim”.
Vasile Bănescu semnalează că „în criză majoră de subiecte ceva mai importante pentru societatea din epoca «post-adevăr», mărturisirea stridentă a orientării non-heterosexuale în public devine treptat o «datorie», marginalul devine centru al atenției publice, necesara intimitate devine exhibare, claritatea morală devine obligatorie cecitate”.
Reprezentantul Patriarhiei atrage atenția asupra contextului în care apar controversatele panouri:
„Nu în ultimul rând, ar trebui observat contextul conturat recent și în spațiul românesc inundat perfid de teme suspect de stringente precum «educația sexuală obligatorie» de la vârste cât mai fragede, sau elucubranta «ideologie de gen». Teme care îi privesc frontal copiii, tinerii și părinții acestei țări, dar care sunt subtilizate abil dezbaterii publice”.

„A ridica semne de întrebare în legătură cu toate aceste lucruri, a cere o justificare rațională a lor dincolo de sofismele în care sunt împachetate, te transformă desigur în «medieval», «bigot» sau «fascist». Ceea ce nu este tocmai firesc în «societatea deschisă» a clamatei transparențe totale”, constată Vasile Bănescu.
Panourile publicitare în discuție au fost realizate într-o campanie finanțată de un program european care se desfășoară în 6 țări europene, informează Mediafax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.