După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 22 martie 2020

Apel la rugăciune pentru Tabita și Daniel Grigoriciuc!

Azi, Duminica 22.03.20202 la ora 13:55, am sunat la telefon pe prietenii mei Tabita si Daniel Grigoriciuc sa-i intreb de sanatate… Auzisem ceva despre sanatatea lor si ca sunt internati in spital…
Mi-a raspuns la telefon Tabita, sotia sa. De la ea am aflat ca sunt internati in spitalul din Suceava – sectia infectioase,  de vineri seara. Vocea  e usor modificata de boala… Daniel se simte mai rau decat ea, are febra si respira mult mai greu… La amandoi se simte tonusul in voce ca boala e acolo…
Apoi m-am auzit cu Daniel la telefon. Voce scazuta, tocmai venise de la o raza la care a mers pe picioarele lui. Mi-a spus ca se simte slabit, ca respira greu, ca are temperatura… Oameni in suferinta….:(
Nu au inca un diagnostic precis al bolii, asteapta rezultatul in doua zile.
Copiii lor sunt bine, sunt acasa.
Daniel mi-a dat permisiunea sa scriu aceste randuri pe blogul meu.
Eu CRED ceea ce DOMNUL ISUS a spus ucenicilor sai si noua celor ce-i ducem invatatura mai departe:

MATEI 18:19-20.

19. „Va mai spun iarasi,ca,daca doi dintre voi se invoiesc pe pamant sa ceara un lucru oarecare,le va fi dat de Tatal Meu care este in ceruri.
20. Caci acolo unde sunt doi sau trei adunati in Numele Meu (pentru Numele Meu),sunt si Eu in mijlocul lor.”
Tabita si Daniel, DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE SI SA VA DEA SANATATE LA TOTI! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.