După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 22 octombrie 2019

Aurel Gheorghe 🔴 Fratele Pitt m-a avertizat că apostazia va crește în rândul creștinilor și că foarte puțini vor mai fi aceia care vor avea curajul de a spune adevărul...

Fratele Pitt Popovici, despre importanța lucrării Duhului Sfânt
Puțini oameni mari ai lui Dumnezeu a dat națiunea noastră, de aceea mărturia acestora trebuie ascultată și urmată. Petru Popovici a fost, cu siguranță, unul dintre cei care au împlinit îndemnul Scripturii: Croiţi cărări drepte cu picioarele voastre, pentru ca cel ce şchioapătă să nu se abată din cale, ci mai degrabă să fie vindecat!” (Evrei 12:13)
Îmi amintesc cum în primii ani de credință am fost marcat de exemplele pe care le-a cuprins în cartea „Lumini peste veacuri” și mi-am dorit să le urmez „felul lor de viețuire”. În urmă cu câțiva ani – când Domnul pusese deja pe inima mea povara trezirii creștinilor români – a apărut un articol ce conținea o scrisoare a fratelui Pitt, cu un titlu șocant: ”Biserica – sinagogă a satanei?” (www.family2fam.com). Aceste rânduri mi-au confirmat viziunea și chemarea primite de la Domnul și, împreună cu alte mesaje venite de la Duhul lui Dumnezeu, m-au încurajat să merg mai departe pe această cale.
Acum, ascultând din nou interviul luat la vârsta de 100 de ani, m-au uimit nu doar claritatea și simplitatea mesajului pe care fratele Pitt l-a transmis către lucrătorii creștini, ci, în mod special, accentul pe care l-a pus pe lucrarea Duhului Sfânt. Într-adevăr, aceasta este una dintre nevoile cele mai vizibile astăzi în ogorul Domnului: de oameni care să renunțe la expunerea propriei înțelepciuni lumești și să se bazeze în totul pe călăuzirea și ungerea Duhului Sfânt.
Deși nu l-am cunoscut personal, am avut totuși ocazia să vorbesc la telefon cu fratele Pitt, în urmă cu doi ani. Un frate român care fusese în vizită în America, iar fratele Pitt l-a întrebat dacă mă cunoaște și l-a rugat să îmi spună să îl sun. Cu multe emoții, bineînțeles, l-am sunat și i-am spus cine sunt. Mi-a spus că a ascultat câteva predici pe care i le-a dat un frate din biserică înregistrate pe un CD și că îi place că spun adevărul fără să mă tem de oameni și „fără mănuși”. M-a încurajat apoi să continui să fac același lucru, pe care și dânsul l-a făcut de-a lungul anilor și să mă tem doar de Domnul. De asemenea, m-a avertizat că apostazia va crește în rândul creștinilor și că foarte puțini vor mai fi aceia care vor avea curajul de a spune adevărul. La sfârșitul conversației am rămas zidit sufletește și din nou încurajat de a merge mai departe în lucrarea ce mi-a fost încredințată.
Rămâne ca o datorie în dreptul nostru să împlinim și noi cuvintele atât de clare ale Scripturii: „Aduceţi-vă aminte de mai marii voştri, care v-au vestit Cuvântul lui Dumnezeu; uitaţi-vă cu băgare de seamă la sfârşitul felului lor de vieţuire şi urmaţi-le credinţa!” (Evrei 13:7)

În ce mă privește, aș vrea să mă pot încadra în această moștenire spirituală care ne-a fost lăsată de oameni ai lui Dumnezeu ce L-au cunoscut pe El și lucrarea Duhului Sfânt. Și, ca o ultimă observație: în interviul de mai sus (la min. 15:45), fratele Pitt face referire la o predică despre gâdilarea urechilor care i-a plăcut și pe care v-o pun la dispoziție pentru a fi reascultată. A Domnului și Dumnezeului nostru să fie toată slava!
Aurel Gheorghe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.