După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 23 noiembrie 2018

Vlad Schlezak 🔵 Dumnezeu vorbește cum vrea El!


M~am rugat azi ca Domnul să-mi vorbească din Scriptură. Azi am ajuns cu cititul la Samson. Lucrând la carte speram probabil sa îmi vorbească Dumnezeu ceva despre bolile la care scriu. Samson e genul de om pe care Dumnezeu îl înzestrează cu puterea de a învinge pe alții, dar din păcate ei nu se pot învinge pe ei înșiși. Păcatul ii roade. Nu au disciplina, călăuzire și nu se pot controla. Ceea ce le place le trebuie fara sa mai filtreze dorința, gândurile, simțămintele prin sita Scripturi. Aici e încă o confirmare a modelului de consiliere creștină CCM [Auditarea creștină personala]

După 20 de ani aceste lucruri i-au adus moartea lui Samson. La prima vedere nu am înțeles dar apoi mi ~am dat seama ce frumos mi ~a vorbit Dumnezeu. Glorie Ție Doamne!
Am citit apoi "Samuel a luat un miel sugar și l-a adus întreg ca ardere-de-tot Domnului. A strigat către Domnul pentru Israel, și Domnul l-a ascultat. Pe când aducea Samuel arderea-de-tot, filistenii s-au apropiat ca să bată pe Israel. Domnul a tunat în ziua aceea cu mare vuiet împotriva filistenilor și i-a pus pe fugă. Au fost bătuţi dinaintea lui Israel. Bărbaţii lui Israel au ieșit din Miţpa, au urmărit pe filisteni și i-au bătut până sub Bet-Car. Samuel a luat o piatră pe care a pus-o între Miţpa și Șen și i-a pus numele Eben-Ezer (Piatră de ajutor) , zicând: „Până aici Domnul ne-a ajutat.” Astfel au fost smeriţi filistenii și n-au mai venit pe ţinutul lui Israel. Mâna Domnului a fost împotriva filistenilor în tot timpul vieţii lui Samuel. Cetăţile pe care le luaseră filistenii de la Israel s-au întors la Israel, de la Ecron până la Gat, cu ţinutul lor; Israel le-a smuls din mâna filistenilor. Și a fost pace între Israel și amoriţi."
1 Samuel 7:9-14

Am înțeles ceva fantastic. Samson trebuia sa ii învingă pe filisteni cu toată puterea extraordinară ce i-a dat-o Domnul, dar uitându-L pe Dumnezeu a fost învins. Ceea ce n-a reușit Samson in 20 de ani, a reușit Samuel cu o singură rugăciune. Ba chiar mai mult.

Beneficiile medicale și psihice ale rugăciuni creștine sunt fascinante, dar sa stai la dialog cu Dumnezeu și sa stai pe calea plăcută Lui cred ca întregesc tabloul de care aveam nevoie.

Rugați-vă lui Dumnezeu!
Dr Vlad Schlezak

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.