După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 26 octombrie 2018

Mihai Gheorghiu 🔴 Referendumul a fost hârtia de turnesol pentru adevărata orientare a partidelor. Au mimat acordul și au acționat împotriva referendumului, blocând mobilizarea la vot a propriilor electorate...

HÂRTIA DE TURNESOL A REFERENDUMULUI 

O singură fractură a devenit vizibilă și cu efecte care se vor dovedi majore după referendum, aceea între partitocrația națională și Biserică. Am intrat astfel în epoca ieșirii din ipocrizia convenabilă a unui acord fals și îndelung mimat. Întreaga oligarhie a partidelor a boicotat îndemnul la vot al Bisericii.

Referendumul a fost hârtia de turnesol pentru adevărata orientare a partidelor. Au mimat acordul și au acționat împotriva referendumului, blocând mobilizarea la vot a propriilor electorate. Excepțiile, deși notabile, nu au putut schimba tabloul general. Partidele au ajuns la concluzia că nu trebuie creat un astfel de precedent, ca societatea civilă creștină să impună prin referendum o revizuire a Constituției României.

Formula de lucru a fost cinică și de o viclenie primitivă. Au organizat referendumul, dar l-au golit de substanță prin neinformare și dezinformare. Finalmente au răspuns imperativului extern de a nu se angaja în susținerea referendumului, după trei ani de amânări succesive. Astfel, partidele politice au sfârșit prin a se poziționa împotriva votului creștin la referendum. S-a susținut după aceea teza falsă că ar fi un eșec al bisericilor care nu ar fi reușit mobilizarea la vot, în condițiile în care se trece sub tăcere imensa campanie anti-referendum a mass media, care a fost extrem de agresivă și care a acționat utilizând falsuri colosale.
Mihai Gheorghiu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.