După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 25 ianuarie 2021

Tony Berbece 🔴 Vai de mine dacă nu-L vestesc pe Hristos...

 Am fost cu soția să mă uit de o casă în care să stăm cu chirie în perioada următoare. Acolo n-am putut ca din subiectul utilității casei să nu intru în subiectul credinței creștine. Vorbind despre situația zilelor noastre am ajuns ca în cele din urmă să mă rog pentru proprietară și pentru agent și chiar să le fac “mirungerea” la cererea lor. Doctorii cu vaccinul lor, eu cu “vaccinul” meu de la Hristos, cum frumos spune Marcu 6:13 “Scoteau mulţi draci şi ungeau cu untdelemn pe mulţi bolnavi şi-i vindecau.”

Apoi ne-am dus la munte cu familia, la plecarea din pensiunea în care am fost cazați am stat de vorbă cu proprietara, am vorbit despre Hristos și despre importanța citirii Bibliei. Doamna mi-a recunoscut că n-a citit Biblia niciodată, după care i-am dat cadou un Nou Testament, stârnindu-i curiozitatea și interesul față de frumusețea Scripturii.
De la pensiune am plecat spre pârtie unde am avut un incident, un domn a fost violent cu băiatul meu cel mare, am ajuns la poliție unde am reușit să iertăm agresorul și apoi să-L vestim pe Hristos polițiștilor, jandarmilor, agresorului și avocatei. Le-am spus cum dimineața am stat cu toată familia pe genunchi și cum am citit Psalmul 140 unde este scris că “Domnul ne protejează capul în ziua luptei”, le-am mai spus cum dimineața mi-am învățat copiii să ierte, să nu răspundă la rău cu rău, să punem “cărbunii aprinși ai dragostei” pe capul celor care ne fac rău și să iubim ca Hristos până la capăt, iar seara a fost practica. Să ierți și să iubește e uneori imposibil pentru oameni, de aceea aceste acte sunt dumnezeiești. Dacă n-ar fi fost Hristos n-am fi reușit, dar în cele din urmă am făcut-o!
Fie prin cuvinte, fie prin fapte, profită de orice șansă, de orice discuție pentru a-L vesti pe Hristos, pentru că așa cum zicea John Wesley: “Avem o singură chemare pe pământ, să vestim iertarea prin Hristos oamenilor!”
Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.