După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 15 noiembrie 2020

Prezentare: Emil Ciubotariu, Italia - Prima poziție pe lista candidaților PSD pentru Camera deputaților Diaspora

Articol sponsorizat

Sunt căsătorit de șaisprezece ani, tată a doi băieți, născut în județul Botoșani și de aproximativ doisprezece ani locuiesc la Roma. Am absolvit Facultatea de Teologie în București pentru ca mai apoi sa îmi urmez vocația ajutând comunitățile de români din Diaspora.

Și pentru mine, asemenea tuturor celor care au urmat calea exilului, plecarea din țară a presupus o reconversie profesională, dar și adaptarea la un mediu diferit din punct de vedere social și economic.

Așa am descoperit în mod personal dificultățile prin care trec românii în afara granițelor. Așa am ajuns să simt și eu dorul pe care îl poartă în suflet cei plecați după țară, familie și biserică. Așa am putut să înțeleg eforturile pe care le fac cei mai mulți pentru a se realiza în plan profesional în străinătate, pentru a îi ajuta și pe cei dragi care au rămas în urma lor.

Așa am observat că mulți dintre români ei și-au pierdut încrederea în autorități sau în clasa politică. Am văzut cum dezamăgirea i-a cuprins pe mulți și i-a făcut să stea departe de procesele democratice și de implicarea civică.

Toate acestea m-au făcut conștient că schimbarea nu este posibilă decât printr-o implicare asumată, cu o viziune clară, cu valori creștine și cu frică de Dumnezeu. Cu cât se vor implica mai mulți oameni morali și de bună credință în politică, cu atât vom spori șansele să beneficiem de o conducere cinstită și benefică românilor de pretutindeni.

Motoul meu în viață este inspirat din Sfânta Scriptură: „Așa cum vreți ca oamenii să vă facă vouă, faceți-le și voi la fel!” Am ales să intru în această competiție politică fiindcă mi-am îndreptat privirile spre semenii mei. Sunt ferm convins că noi am fost creați să trăim în folosul semenilor noștri, iar dacă acest aspect esențial ar fi aplicat în societatea românească, lumea ar fi mai bună, clasa politică mai cinstită, iar familiile mai solide.

Sunt un susținător al familiei tradiționale și îmi asum poziția pro-viață considerând că protejarea vieții umane nu este numai poziția corectă, ci singura poziție viabilă pentru a alcătui o societate sănătoasă și prosperă.

Din postura de deputat în Parlamentul României îmi propun să promovez valorile creștine fundamentale, să fiu o voce care să îi susțină pe cei marginalizați.

Printre obiectivele pe care mi le propun in interesul comunitatii din diaspora se numara

urmatoarele:

1. Istituirea unor comisii de lucru in cadrul mediului asociativ

2. Implicarea directa in tutelarea muncitorilor romani din afara granitelor.

3. Instituirea unor birouri parlamentare in unele capitale europene.

4. Reinfiintarea Ministerului pentru Romanii de Pretutindeni.

5. Programe care sa faciliteze repatrierea romanilor.

Emil Ciubotariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.