După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 24 noiembrie 2020

Mircea Roșca 🔴 Copacul care a hotărât să înceapă o viață nouă! Noi când o să începem?

 Trăim clipe complicate și mulți dintre noi suntem chiar afectați la propriu de acest virus ce m-a atacat și pe mine în ultimele săptămâni.

Dar am învățat un lucru în ultimii ani: orice încercare prin care trecem este o oportunitate de a o lua mereu de la început, dar nu oricum, ci resetând de fiecare dată în noi valori profunde pe care nu le-am lăsat să înflorească, ba mai mult s-au ofilit în mersul nostru prin ritmul vieții parcă stabilit de alții și valorile lor.
Da, eu am luat-o mereu de la început, iertând și trecând mereu peste trecut, înțelegând de fiecare dată că nimic din ce a fost nu poate fi mai bun decât ceea ce pot face cu viața mea în continuare.
Vom trece cu bine și peste încercările date de acest virus, dar binele va fi cu adevărat bine doar dacă vom înțelege că dragostea de semeni ne va aduce mai multă pace și ne va face mai puternici.
Protejându-i pe cei din jur care nu cred în repercusiunile acestei boli (știu suferința la propriu, credeți-mă!), ajutându-i să nu se simtă abandonați pe cei din izolare și încurajând acel spirit civic în care să respectăm pe cei ce ne poartă de grijă în instituții, dar și măsurile lor ce nu ne sunt de cele mai multe ori pe plac, nu facem altceva decât să reînviem în noi valorile ce au fost sădite de Dumnezeu și care sunt singurele care ne diferențiază de orice este viu pe pământ.
Peste o așa națiune transformată, Dumnezeu nu are cum să nu lase binecuvântările sale și să nu ne redea acea nouă viață după care tânjim și pe care v-o spun sincer, eu și familia mea o trăim din plin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.