După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 21 august 2020

Fiica unui pastor penticostal decedat la Spitalul din Lugoj acuză un medic că i-a jignit grav tatăl: "A strigat în salon că toți creștinii dacă ar muri nu i-ar părea rău"

 

Fiica unui pacient care si-a pierdut viata in sectia ATI a Spitalului din Lugoj spune ca un medic i-a amenintat tatal ca il leaga de pat si ca a facut afirmatii discriminatorii la adresa acestuia.


"Doar cateva fraze sa va spun despre cum s-a purtat cu tatal meu: << Te leg de pat!!! Legal am dreptul sa te leg!!! >> Imi imaginez cum au fost ultimele clipe ale tatalui meu! Mi-a spus la telefon ca tatal meu nu e coerent, mi l-a prezentat ca pe un dezechilibrat, mai putin mi-ar fi zis ca e nebun! Mentionez ca tatal meu e pastor penticostal, un stalp al familiei, al bisericii, echilibrat din toate punctele de vedere, prieten cu toti, respectat in toata tara, prieten cu patriarhul actual al Romaniei, care aprecia omul la adevarata lui valoare. Dar aceasta duduie a strigat in salon ca toti crestinii daca ar muri nu i-ar parea rau! Eu acum scriu in termeni frumosi, nu folosesc cuvintele ei, ca mi-e scarba!

Continuarea pe www.ziare.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.