După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 1 iunie 2020

Florin Ianovici 🔴 Ne bizuim pe Dumnezeu

Ceea ce spui sufletului tău în această zi, aceea îți va aduce această săptămână.

Eu am ales să spun: pot totul în Hristos care mă întărește. Poate voi desțeleni un ogor nou sau poate voi însămânța pe cel pe care îl am. Nu știu. Dar știu că pot totul în Hristos.

Binecuvântarea lui Dumnezeu nu este o întâmplare, nu e o circumstanță, ci este o promisiune pe care o iau cu mine la drum. Omul uită binele promis, dar Dumnezeu niciodată.

Tu ești copil de Dumnezeu și prin aceasta ai devenit moștenitor împreună cu Hristos. Astfel tu ai acces la resursele infinite ale lui Dumnezeu care este bogat în milă. De ce te temi?

,,Nu poți face asta niciodată”, „te-ai născut în era greșită, ,,vii dintr-o generație greșită”, „nu ești destul de educat, ,,uită-te la trecutul tău", toate acestea calcă în picioare speranțe, ruinează planuri, te țin cu capul sub apă ca să te îneci.

Puterea mea este El. În El am totul deplin. Un singur lucru caut: relația cu Dumnezeu. Vreau să îi spun prin rugăciune că îl iubesc pentru că m-a înfiat prin Hristos. Îmi așez sufletul în mâna Sa și mă întăresc în El prin Sfintele Scripturi.

Părăsește pe ,,nu pot" și alege-l pe ,,pot". Azi poți ceva, mâine mai mult, până vei ști pe deplin că ,,poți TOTUL în Hristos".

Noi ne sprijinim pe Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.