După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 25 aprilie 2020

Florin Ianovici 🔴 Domnul meu și Dumnezeul meu. Dar al lui?


Mă uit deseori la ce înseamnă credința, adică convingerile noastre.

Văd o convingere publică.

Este ceea ce spunem ca să audă alții, pentru a-i impresiona, chiar dacă noi nu credem. Irod a zis cu voce tare, ca să audă toți, că vrea să se închine Pruncului. Era acesta convingerea sa? Nicidecum. Era adevărul pentru urechile altora, dar nu pentru urechile lui.

Văd convingeri personale

Este ceea ce cred în mod sincer că am, cunosc, dar deseori descopăr că pot fi iluzii. Este un mare salt de la a crede în Isus la a avea o credință ca a lui Isus. Unii cred mai mult în ideea de Dumnezeu decât în Dumnezeu însuși. Tânărul bogat credea că are convingeri personale puternice, ancorate , stabile. Un simplu test a spulberat totul. Uneori vrem să credem că noi credem.

Văd convingeri reale

Este ceea ce Biblia recunoaște ca fiind adevărata credință. Este aceea convingere care acționează, care se vede în fapta credinței. Este ceea ce spunea apostoulul Iacov când ne cerea să ne arătăm credința prin faptele credinței. Uitați-vă la ce spune Biblia:"Teofile, în cea dintâi carte a mea, am vorbit despre tot ce a început Isus să facă şi să înveţe pe oameni," Faptele apostolilor 1:1 Concluzia? Isus făcea și apoi învăța pe oameni.

Tu ce fel de convingeri, de credință ai?
Cum poți să o testezi?

Simplu. Nu e totul să spui tu: Domnul meu și Dumnezeul meu. Trebuie să spună și alții că tu ai un Dumnezeu și un Domn.

Mâine, de la orele 9,30, poți afla cum se te încerci pe tine însuți ca să vezi dacă ești în credință.

Florin Ianovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.