După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 2 aprilie 2020

Beni Fărăgău 🔴 Am ascultat mesajul lui Filip. Mi-a venit să-l iau în brațe, dar mi-am dat seama că sunt în izolare: eu, nu el. El este viu și liber...

În loc de o următoare postare, pentru a vorbi despre acea curioasă îmbrăcare cu o inimă ca a lui Hristos, cum ar fi să vă ofer conținutul unui mail primit de la Violeta ca răspuns la provocarea din ultima postare.

„Dragă Tata Beni,
Sper că sunteți bine. Am citit ultima meditație pe tema Scării devenirii hristice. Și mi-am amintit de o predică de-a lui Filip pe care am ascultat-o de multe ori după plecarea lui la cer. Este o predică din 11 Mai 2014, pe textul din Coloseni 3. Mi se pare superbă. V-am pus linkul mai jos dacă doriți să o ascultați.”

Aici se încheie mesajul Violetei. Eu am accesat linkul și am ascultat mesajul lui Filip. Mi-a venit să-l iau în brațe, dar mi-am dat seama că sunt în izolare: eu, nu el. El este viu și liber...
Într-adevăr, scara devenirii hristice se urcă dinspre înăuntru înspre în afară, căci din inimă ies izvoarele vieții.
Mulțumesc Violeta!

Tata Beni


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.