După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 31 martie 2020

Daniel Miheț 🔴 Degetul lui Dumnezeu

Exod 8:19

Este Corona, lucrarea lui Dumnezeu? Unii zic nu altii spun da. Primii vor sa gaseasca o scuza pentru Dumnezeu, sa-l absolve de orice rau iar ceilalti il prezinte pe Dumnezeu ca si un Dumnezeu al razbunarii, un fel de Poseidon cu tridentul in mana gata sa trazneasca in cine nu-I place…
Ca sa raspundem intrebarii, cred ca exodul copiilor lui Israel ne ajuta sa gasim raspunsul corect.

Dumnezeu trimite pe Moise la Faraon cu mesajul: “Lasa poporul Meu sa plece” Faraon nu asculta. Dumnezeu in mod gradual incearca sa-l convinga prin diferite interventii miraculoase. Faraon nu se lasa induplecat ci de fiecare data reuseste prin magicienii lui sa reproduca semnele lui Dumnezeu … pana la a patrulea semn, al paduchiilor… Neputinciosi sa mai tina pasul, magicienii avertizeaza: “acesta este degetul lui Dumnezeu!”
Daca Faraon s-ar fi lasat convins, dezastrul in masa putea fi oprit…

Cum putem sti daca Corona este degetul lui Dumnezeu?
In Exod Degetul lui Dumnezeu reveleaza:
Un Plan: sa scoata pe Israel din robia Faraonului
O Limita: vrajitorii au ajuns la un capat
Un Mesaj: “Lasa popurul Meu sa plece!” Am auzit durerea lui…

Daniel, mana de pe perete
Belsatar a profanat vasele de la templul Domnului folosindu-le la petrecerea lui.
Un plan: sa opreasca profanarea Numelui Sau
O limita: Belsatar impietreste, nu poate reactiona
Un mesaj: “Numarat, cantarit si impartit” Imparatia este luata de la el.

Isus si degetul lui Dumnezeu in Luca 11:20
Planul: sa fie introdusa Imparatia lui Dumnezeu
Limita: nu s-a mai vazut asa autoritate de a scoate demoni printr-o singura porunca
Mesajul : recunoasteti ca Isus este Fiul lui Dumnezeu

Faptele apostolilor:
Planul: inceputul si dezvoltarea bisericii
Limita: Mai marii preoti nu au putut opri propovaduirea Evnagheliei
Mesajul: pocainti-va si credeti in Cel pe care l-ati rastagnit

Virusul:
Planul: venirea a doua a lui Hristos
Limita: oamenii nu pot opri raspandirea virusului
Mesajul: luati aminte, pregatiti-va si pocaiti-va

A trimis Dumnezeu virusul, este el pedeapsa Lui?
Isus a fost intrebat intr-o imprjurare daca niste Galileeni care au fost omorati de Pilat a fost din cauza ca erau mai pacatosi. El le raspunde ca nu erau mai pacatosi ca si altii ci ca moarte drastica ca si a celor 18 peste care a cazut turnul de la Siloam este ca sa faca pe oameni sa se gandeasca la propria lor moarte… El nu a negat realitatea pacatului dar a avertizat la consecinta lui….
Ca si Faraon si Belsatar noi am luat din ce apartinea lui Dumnezeu si am folosit in interes propriu. In biserici, preoti si pastori  au uitat cui apartine biserica si au tratat-o ca si propria lor afacere si investitie… “Ierobom a pus preoti … pe oricine dorea , il sfintea preot al inaltimilor.” 1 Imparati 13:33
Noi am tratat viata pe care am primit-o de la El ca fiind a nostra, copii pe care i-am conceput ca fiind alegerea noastra de ai avea sau nu avea, genul care l-a primit ca fiind preferinta nostra, sanatatea, serviciile, timpul ca fiind noi stapani pe ele. Noi nu am fost meniti sa functionam fara El…

Ne-a pedepsit Dumnezeu?
Mai degraba ne-am pedepsit noi pe noi insine. Am cules ce am semanat: “Nu va inselati, Dumnezeu nu se lasa batjocorit…” Galateni 6:7. Faraon si-a cules propriile sale fapte egoiste si megalomanice de a abuza oamenii, un popor care nu-I apartinea lui, iar Belsatar si-a cules dupa propria lui aroganta de a profana lucrurile lui Dumnezeu.

Dumnezeu nu a creat virusul dar il foloseste ca sa transmita un  mesaj: “ati fost creati sa functionati in comuniune cu Mine.”
Degetul lui Dumnezeu a pregatit si o cale: mielul pascal… a fost o iesire pentru toti care se plasau sub sangelel lui pus pe usiorii usii. La cruce a fost o provizie de sange pentru mantuirea nostra….

Acest virus a fost profetit in Matei 24, nu este sfarsitul dar sigur este inceputul sfarsitului… o atentionare pentru cei care vor sa continue sa traiasca in razvratire fata de Dumnezeu.

Am ajuns la limita noastra, idolii nostri s-au dovedit neputinciosi in fata Coronei… toate resursele nostre de placere din industria distractiei cu idolii ei din muzica, sport, fime, petreceri nu mai pot ajuta o lume suferinda, banii afacerilor nostre nu o mai pot face… Tot ce ne-a mai ramas nu mai este decat sanatatea nostra si mancarea cu care incercam sa ne-o precupetim… Dintr-o data suntem mutumiti cu asa de putin…

Ajutorul ne vine doar de la Dumnezeul pe care L-am ignorant in tot acest timp… Dumnezeu ca si tatal fiului risipitor ne asteapta inca sa ne vedem pacatul si sa ne intarcem la El vazand ca placerile de o clipa ale pacatului nu ajuta si sa ne pocaim. Invitatia Lui inca ramane: “Daca poporul Meu peste care este chemat nmele Meu, se va smeri, se va ruga si va cauta fata Mea, il voi asculta din ceruri si ii voi tamadui tara….” 2 Cronici 7:14.
Pe femeia prinsa in preacurvie Isus nu s-a grabit sa o pedepseasca, rusinea ei i-a fost indeajuns totusi si-a folosit degetul Sau scriind in nisip afirmand: Nu te osandesc, du-te dar si sa nu mai pacatuiesti.”

Acelasi mesaj ni-l trimite si noua prin Corona: viata este fragila, ca si un abur, daca vrei sa te bucuri de ea da-mi-o inapoi Mie si recunoaste-Ma ca si Datatorul si Sustinatorul vietii tale. Exista speranta daca tu devi copilul Meu, Eu ingrijesc de copii Mei”

Prin aceasta nenorocire El inca mai se aude: “Ciuma, lasa poporul Meu sa plece!” Nu treuie sa mai stai si sa mori in pacatul tau, pocaieste-te si fi salvat.”
Acelasi deget care a fost impotriva lui Faraon si lui Belsatar a fost pentru poporul Sau… In care parte a degetului de afli? Este indreptat impotriva ta? Intoarce-te in partea cealalta…

Daniel Mihet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.