Programul unui district școlar din Wisconsin îi încurajează pe profesori să inducă în eroare părinții cu privire la identitatea de gen pe care copiii lor au adoptat-o la școală.
Wisconsin Institute for Law & Liberty și Alliance Defending Freedom (ADN) reprezintă 14 părinți din opt familii care susțin că acest program încalcă drepturile părinților, drepturi protejate de Constituție.
Un adevărat scandal s-a declanșat după ce părinții au aflat de existența unui program, la Madison Metropolitan School District, care le permite elevilor de orice vârstă „să tranziteze la un alt gen și să folosească un nume diferit în timp ce sunt la școală, fără înștiințarea și consimțământul părinților”, scrie tribuna.u.s.
„Aceasta este o decizie de alterare a vieții, iar educatorii nu au niciun drept să o aplice” a declarat reprezentantul ADF Roger Brooks, relatează WDN.
Roger Brooks l-a citat în acest sens pe Stephen B. Levine, membru al Asociației Americane de Psihiatrie: „După cum explică dr. Levine, pe baza a zeci de ani de experiență și literatură științifică extinsă, punerea copiilor pe calea blocării pubertății și a hormonilor sexuali poate avea efecte devastatoare de-a lungul vieții. Acest lucru ar trebui să fie un avertisment pentru părinți și pentru toți americanii: Când școlile ignoră realitatea biologică în favoarea ideologiei identității de gen, cei care au de suferit sunt copiii”.
Stephen B. Levine a afirmat: „Pentru ca un copil să trăiască identități radical diferite acasă și la școală și să ascundă de părinți ceea ce el sau ea percepe a fi adevărata identitate, este psihic nesănătos în sine și ar putea duce cu ușurință la probleme psihologice suplimentare”.
Potrivit psihiatrului american, „viața dublă și ascunderea îndelungată de părinți este rareori calea către o sănătate psihologică. Din acest motiv, cel puțin, școlile nu ar trebui să susțină mințirea părinților”.
„Majoritatea copiilor sunt, atât legal cât și din punct de vedere al dezvoltării, incapabili de a-și da consimțământul pentru o astfel de intervenție care le poate schimba viața. Iar părinții, desigur, nu pot da un consimțământ informal dacă informația că fiii și fiicele lor vor să-și asume o identitate transgender este ascunsă de ei”.
Părțile și echipele juridice din acest proces cer instanțelor din Dane County un ordin judecătoresc de blocare temporară a programului.
Potrivit Alliance Defending Freedom, părinții sunt mințiți cu privire la identitatea de gen pe care copiii lor o adoptă la școală.
„Acest program instruiește profesorii școlii și personalul să asiste și să încurajeze copiii de orice vârstă în adoptarea identităților transgender, fără consimțământul părinților sau chiar fără nicio notificare. Programul chiar le recomandă să inducă în eroare părinții cu privire la identitatea de gen pe care copiii lor au adoptat-o la școală”.
Potrivit documentului înaintat instanței, acțiunile districtului școlar Madison „permit copiilor de orice vârstă să adopte o identitate de gen diferită la școală”, iar apoi ordonă personalului „să inducă activ în eroare părinții”.
Astfel că programul districtului școlar notează, în mod specific, că indiferent de numele și sexul înregistrate în evidențele oficiale ale unui elev, un elev poate „folosi în continuare numele și prenumele pe care le preferă, fără permisiunea părintelui sau tutorelui legal”, precizează sursa citată.
În cadrul ședințelor de instruire, conducerea le-a transmis profesorilor că elevii pot lua astfel de decizii „fără modificări în evidențele oficiale sau permisiunea familiei”.
Profesorii au fost notificați precum că „este crucial să nu dezvăluim informații unei familii fără permisiunea elevului”.
Prin urmare, politica permite angajaților școlii să utilizeze nume și prenume alternative pentru copii, fără notificarea sau consimțământul părinților.
Madison Metropolitan School District se angajează astfel să afirme identitatea de gen autoproclamată de fiecare elev, îndepărtând „genul binar” cu cărți și cursuri care indică faptul că fiecare elev „are dreptul să-și aleagă sexul”.
„Scolile din Madison au adoptat politici care violează drepturile parentale recunoscute de Constituție. Un district școlar public nu trebuie și nu poate lua decizii rezervate părinților”, a declarat Rick Esenberg, președintele Wisconsin Institute for Law and Liberty , care-i reprezintă pe părinți.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.