După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 5 decembrie 2019

Christian Dragomir 🔴 44... Mulțumesc, Doamne!


În ’75, cinci decembrie a fost într-o zi de vineri. Pot spune că m-am născut când începea weekend-ul sau, ca să fiu mai spiritual, am venit pe lume la intrarea în Shabat!

S-au scurs 44 de ani (!!!) și ... nu știu când au trecut. Pot spune însă că mă bucur. Au trecut cu folos. Iar cei care vor mai trece, prin îngăduința
Domnului, vor fi petrecuți la fel ca și până acum: cu privirea și gândul spre Cer!

Când prietenii încep să-ți spună “ce tânăr arăți!”, să știi că acesta este un compliment pentru unul care ... nu
mai este tânăr! De regulă, trecerea anilor produce în sufletul multor oameni tristețe. Când realizezi însă că vârsta la care ai ajuns este un har de la Domnul, atunci nu te mai plângi că îmbătrânești ci devii conștient că
multora li s-a refuzat acest privilegiu.

Am făcut multe greșeli până aici (și cu siguranță voi mai face și de acum încolo) Din toate însă, am învățat. Și nu numai din ale mele...Vorba proverbului “Învață și din greșelile altora pentru că nu apuci
tu să le faci pe toate...!” Important este să nu te jenezi niciodată să recunoști că ai greșit. Asta înseamnă că ai evoluat și că azi ești mai înțelept decât ieri.
Dacă ți-e greu să recunoști adevărul, atunci trebuie să știi că te iubești pe tine mai mult decât iubești... Adevărul.

Am reușit să gasesc ceea ce mulți caută, acel element care face diferența și anume: ECHILIBRUL !
Asta nu înseamnă că nu mai există dezechilibru în viața mea; în fond am ajuns la echilibru prin mai multe dezechilibre. Una din cântările mele de suflet este “Când mă aflu în prezența Ta – găsesc pace...” A avea pace în suflet, indiferent de circumsțantele prin care treci, înseamnă de fapt a avea echilibru.

În urmă cu 10 ani a venit Teodora cu diagnosticul bine cunoscut – (incompatibilitate cu viața) – diagnostic ce poate tulbura și crea dezechilibru (psihic și fizic) chiar și celor mai puternici. M-am tulburat, dezechilibrat, însă am înțeles că uneori Domnul liniștește furtuna, alteori preferă să ne liniștească pe noi. Și asta a făcut cu mine... liniștindu-mi sufletul, mi-a putut arăta că stelele strălucesc continuu pe cer, dar noi nu le putem vedea frumusețea decât atunci când ne învăluie tainic negura nopților ...

Ce-mi doresc ?! ... Sănătate pentru Teodora și pentru toți cei dragi. Restul - vorba reclamei – e can-can. Îmi doresc s-o vad pe Teo vorbind, mergând și povestind despre minunile pe care Domnul Isus le-a făcut și le face în viața ei ! La obiectivul acesta poți contribui și tu ajutându-mă s-o ajut pe Teo.

E final de an deja... Poți completa și redirecționa 2% către Teo prin formularul 230 ! Îl regăsești AICI

Drag prieten, îți mulțumesc anticipat pentru urări, încurajări, sprijin în rugăciune și ... completarea formularului ! Dumnezeu să-ți răsplătească și să te binecuvinteze!

44 – Mulțumesc, Doamne Isuse! Mazl tov! 🎉
Christian Dragomir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.