După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 24 noiembrie 2019

Tony Berbece 🔴 Iohannis sau Dăncilă...


Mulți mi-au scris sute de mesaje pentru a mă întreba cu cine să voteze și în turul întâi și în turul doi. Nu voi face o recomandare asupra unui candidat mai ales acum în zi de vot. Ce vă recomand în schimb este să ne binecuvântăm noul președinte, indiferent care ar fi el. Văd atât de multă vrajbă între noi, mai ales între noi creștinii. Pentru ce? Eu am avut harul să mă rog cu doamna Dăncilă și am făcut-o de departe și pentru domnul Iohannis. Nu-i voi blestema prin vorbe de ocară, ba chiar pentru doamna Dăncilă am cerut protecție peste inima ei de femeie, care a fost atât de jignită (dincolo de politic). La fel cer și pentru domnul Iohannis. Dacă am fi avut acum un dictator crud cum a fost Ceușescu ar fi trebuit să-l binecuvântăm și pe el, pentru că am fost chemați să ne binecuvântăm chiar și dușmanii.

Pentru toți cei care m-au blestemat, jignit și bălăcărit, pentru că mi-am făcut datoria de pastor de a mă ruga pentru un candidat la președinția statului Români vă spun că vă iert și mă rog să aveți discernământ. Între domnul Iohannis și doamna Dăncilă eu îi aleg pe amândoi, să mă rog pentru ei, să-i binecuvintez și chiar să condamn public derapajele morale, dar nu-i voi urî și jigni niciodată.

Atât vă mai zic. Când Daniel a fost scos din groapa cu lei de un Împărat care dăduse legi imorale și-l băgase indirect acolo, i-a spus: “Veșnic să trăiești Împărate!” Apoi L-a mărturisit pe Dumnezeul atotputernic, aceasta este atitudinea, nu ură, nu jignire, nu ranchinuă și amărăciune și mai ales nu cuvinte de ocară asupra unui uns al Domnului, indiferent de cine este el.

Fii un Daniel, mărturisește-L pe Dumnezeu prin respect și iubire față de oameni!

Aleg să pun ștampila pe un mandat de mijlocitor pentru președintele țării, indiferent de numele său! Scrie-ți numele în comentariu sau dă un semn dacă și tu alegi un mandat de mijlocitor.

Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.