După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 5 iunie 2019

DJ Geo da Silva s-a pocăit! “Eram beat, drogat. Mi-a vorbit Dumnezeu și s-a schimbat totul. M-am botezat cu dealerul meu de droguri”


Acum 10, 11 ani, lui Geo da Silva i se spunea “Fabrica de hituri”. Trecuse granițele României și devenise cunoscut în Europa. Dincolo de sclipiciul succesului, tânărul ascundea însă o lume întunecată. “Eram beat, drogat”, recunoaște DJ-ul, care între timp s-a scuturat de vicii și l-a găsit pe Dumnezeu. 


Geo da Silva a fost primul DJ român a cărui muzică a trecut granițele țării și a făcut înconjurul celor mai populare cluburi din Europa. Apoi, după câțiva ani de glorie, autorul piesei de succes, ”Ill Do You Like a Truck”, care s-a făcut auzită la radiouri și în cluburi din 33 de țări, a dispărut. 


Artistul a reapărut la Timișoara, destul de rupt de lumea care l-a propulsat la statutul de star în muzică, și apropiat, în schimb, de biserică. 

”M-am predat lui Dumnezeu, m-am îndepărtat de tot ce-i rău, de viața pe care am dus-o. Sunt de găsit la biserica noastră din Sânandrei, Timișoara, aproape în fiecare zi a săptămânii”, ne-a mărturisit fostul lider al trupei Funky DJs, ale cărui creații muzicale au ieșit pe piață sub sigla Ministry of Sound, cea mai cunoscută casă de producție muzicală dedicată genului electronic. 

”Au fost ani în care credeam că pot să am orice, devenisem arogant. Aveam popularitate, contracte, bani. Dar nu eram deloc fericit” 

Ce l-a făcut însă pe Geo – care acum nu-și mai folosește numele de scenă, ci pe cel din buletin, Constantin Cristinel Gheorghe – să schimbe macazul și să treacă, brusc, de pe cele lumești la cele sfinte? 

”Eram beat, drogat și acoperit de falși în showbiz. Am avut un vis cu Dumnezeu, mi-a vorbit și de atunci s-a schimbat totul”, ne-a dezvăluit fostul DJ din perioada lui de glorie, aprofundând apoi problemele care au venit la pachet cu celebritatea: ”Au fost ani în care credeam că pot să am orice, în care am uitat de Dumnezeu, devenisem arogant. Aveam popularitate, contracte, bani. Luam microfonul și săreau 5.000 de persoane la îndemnul meu! Dar nu eram deloc fericit. Am trăit înconjurat de tot ce-i rău pe lumea asta, iar pe lângă alcool, au apărut și drogurile în viața mea. Părea că am de toate și totuși eram din ce în ce mai trist. Îi mulțumesc soției mele că nu s-a depărtat de mine, ea era cea credincioasă”. 

”M-am lăsat și de țigări. La început, îi uimeam pe toți” 

Un pastor american și un vis i-au schimbat drumul. ”Bunul Dumnezeu m-a salvat, prin puterea Duhului său Sfânt, mi-a vorbit din cartea profetică Isaia. Eram la o conferință, la Oradea, unde un pastor american, întâlnindu-mă, mi-a zis că invocă harul divinității către mine. «Ce binecuvântare să-mi dai? Eu trăiesc într-o lume de excese, sunt DJ, nu-i loc de așa ceva», i-am zis. Atunci a început lucrarea Domnului. După un vis, într-o noapte, în care l-am simțit pe Dumnezeu în toată ființa mea, nu mai beau, nu mă mai droghez, m-am lăsat și de țigări. La început, îi uimeam pe toți apropiații, am început să mă confesez, să le spun păcatele mele. Le vorbeam de Dumnezeu și ei credeau că sunt drogat”, și-a continuat Geo povestirea. 

”Încerc să-mi găsesc un nou drum” 

Azi, la 42 de ani, fostul DJ care se împărțea vara între Ibiza și Mykonos, scrie poezii și le dedică lui Dumnezeu. 
...

”M-am botezat în 2017, în aceeași zi cu dealerul meu de droguri, care îmi este și prieten. M-am botezat în locul unde am vrut să mă botez în adolescență, la Sânandrei, unde a început cariera mea muzicală. Duc o nouă viață, mă bucur de familia mea mai mult ca niciodată. Acum, viața mea e într-o tranziție, cum o vrea El. Încerc să-mi găsesc un nou drum, să fac și altceva, m-am angajat la o firmă de construcții, la un proiect de amenajare. L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea voie să activez din nou în zona muzicală, ca să-mi întrețin familia”, ne-a mai mărturisit Geo. 


Iată cum sună o poezie scrisă de fostul DJ și dedicată lui Dumnezeu 


DOAMNE, ȚINE-MĂ DE MÂNĂ 

Doamne, Tu mă ții de mână, 
dacă fac tot timpul voia Ta 
Tu deschizi zilnic uși noi, 
din planul Tău, cu viața mea 
Oh, Tu, Iisuse drag, vei fi, 
peste tot cu mine, așa să fie, 
Căci este scris, să cadă 
alături de mine chiar și o mie 
Îmi spui să stau pe loc, 
să nu-mi pierd deloc credința 
Căci în vremurile grele, 
Te strig și tu-mi dai biruința 
Tu m-ai chemat pe nume, 
înainte ca eu să te cunosc 
Și da, nu te voiam aproape, 
lângă mine, așa e, recunosc, 
Dar Tu, prin mila-Ți blândă, 
arunci ce-i rău în apele uitării 
În întunericul din mine Tu pui 
lumina Ta, făcând și loc iertării 
Iar eu, cel rău, ce nu voia 
să asculte, să facă voia Ta, 
Am devenit, din toată inima, 
îndrăgostit, Doamne, de vocea ta 
Doar prin dragoste de semeni, 
doar prin Harul Tău și prin iubire 
Folosește-mă acum cu a Ta Putere, 
În această lume, lucrează și prin mine 
Așa că te rog, Doamne, 
reînnoiește-mi mintea zilnic 
Să fiu veghetor la glasul tău 
Tu fă-mă demn și vrednic 
La orice plan îmi ceri să am 
răbdare, și tu îmi vei răspunde 
Căci nimeni de puterea-Ți mare 
nu se va putea ascunde 
Te rog, Iisuse, salvează-mi familia, 
neamul și ai mei copii 
Dar când, cum, unde, numai Tu 
Dumnezeul meu cel mare știi 
Făgăduința Împărăției Tale 
pentru mine a fost așa, S
ă stau cu toți ai mei 
la vremea judecății, Doamne, în fața Ta 
Te laud Dumnezeul meu, 
mă închin mereu doar Ție 
Cu toată viața mea, 
să-ți jur o dragoste aprinsă, vie 
Venind la poala crucii tale, 
plângându-ți suferința, 
Mă cercetezi să vezi cum stau cu pocăința 
Numai Tu, Doamne, ai dreptate 
Numai Tu, Isuse, legi unitate 
Numai Tu, Duhule, dai mângâierea 
Numai Tu, Sfântule, ne dai iubirea 
Numai Dumnezeu e cel ce m-a salvat 
Numai Hristosul m-a eliberat 
Numai Fiul Omului m-a restaurat 
Numai El, Mesia, m-a binecuvântat 
Pe veci vreau să rămân copilul tău, 
Divin 
Aleluia pentru mântuire, viața-Ți veșnică 
Amin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.