După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 17 ianuarie 2019

Peter Costea 🔴 Cu integritate voi apăra valorile în Parlamentul European

Domnul Nicolae Mazilu a scris: Diversitate? România trebuie sã rămână un stat creștin, sã-si promoveze valorile naționale si creștine. Nu avem nevoie de promovările gay, transgender, lgbt si nici de a copia învățământul școlar din alte state. Promovați ideea unei Românii sănătoase, tradiționale în Europa si mulți vã vor susține
Raspunsul meu: Cu riscul de a nu părea modest, pot afirma ca nu cred cã cineva din România a scris atât de multe materiale, atât în România cât si în Parlamentul European si Consiliul Europei (atât in româna cât si în englezã) în favoarea valorilor tradiționale si împotriva instituționalizării revoluției sexuale, ca mine. Am făcut asta din 2005 pânã azi. Va sugerez sã studiați cu de amănuntul siteul meu de campanie si vã veți convinge: www.costea-parlamentuleuropean.ro.
De asemenea, la refendumul din septembrie-octombrie, în timp ce clasa politica din România promova boicotul referendumului, eu străbăteam toatã Romania în lung si în lat întâlnindu-mă cu cetățeni si mobilizându-i sa meargă la vot. Am dat interviuri la presa internațională privind referendumul si am cheltuit resurse personale pentru a pune in constituția tarii căsătoria si familia naturalã datã de Dumnezeu.
Vã sugerez, pe lângă vizitarea siteului meu, sa vizionați unul din zecile de clipuri care le-am făcut si transmis pe perioada referendumului cerând cetățenilor sa iasă la vot: www.facebook.com/407413792695356/posts/1415159465254112/
Peter Costea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.