După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 14 decembrie 2018

✉ Scrisoare misionară: Daniel Olteanu, India

Pace,
          Într-o lume în care nu este pace și păcatul își așteaptă pedeapsa, singurul nostru loc de scăpare este Domnul Isus, Cel care a luat pedeapsa păcatelor noastre asupra Lui. De aceea noi trebuie sa ne identificăm în întregime cu El, în moartea și învierea Lui, iar viața noastră nu mai poate fi trăită dupa îndemnurile firii pământești ci după îndemnurile Duhului Sfânt. În felul acesta, voia lui Dumnezeu poate fi împlinită în noi și prin noi, rezultatul fiind roada după voia lui Dumnezeu și pace de la El (Romani 8:1-4).

Vă îndemn să îi mulțumim lui Dumnezeu pentru:

  1. În dimineața zilei plecării înapoi spre Romania a echipei Kairos, ei ne-au ajutat să cumpărăm o mașină electrică. Astfel, numărul mașinilor pe care le avem, a ajuns la două.
  2. Echipa Kairos a plecat cu bine din India și a ajuns cu bine în România.
  3. Duminică am putut vizita din nou satele din jurul Jalpaiguri și câteva regiuni ale orașului. Eu am vizitat satul adunării noastre.
  4. Luni am vizitat pe frate Ajay Gupta din Haldibari, căci auzisem că avuse un accident. Pe drum am putut conduce, pentru prima dată fără probleme, mașina cea mare.
  5. Marți și miercuri am fost să vestim Evanghelia în zona Ciurabanda.
  6. Marți am avut părtășie cu familia Talupdar din Jajanghi.
  7. Miercuri am avut părtășie cu familia lui Neemai din Tekatuli.
  8. Joi a venit o echipă de dentiști din Siliguri, echipă care i-a consultat pe copiii noștri și pe câteva persoane din satul bisericii. Ei sunt necreștini și s-au bucurat să primească niște Biblii și câteva broșuri în limba Bengaleză.
  9. Vineri, împreună cu sora Mary, am vizitat zona de prostituție a Jalpaiguri și un cartier învecinat unde am făcut evanghelizare.
  10. Am putut plăti chiria la două dintre case.
  11.  Am putut repara mașinuța electrică cu care făcusem un accident minor.
  12. Am putut cumpăra Noi Testamente și Biblii în limbile bengaleză și hindi.
  13.  Băieții și fetele mai mari ne-au ajutat în îngrijirea copiilor mai mici.
  14. Surorile Rebeka, Dipali, Suni și fetele mai mari ne ajută la gătit, curățenie și învățătura copiilor.
Vă îndemn să mijlocim pentru următoarele lucruri:
  1. Părtășia noastră cu alte biserici din Jalpaiguri. Adunarea noastră a fost deja invitată de biserica baptistă la un program de sărbătorire a nașterii Domnului Isus.
  2. Căsătoria Purnimei care ar urma să se oficieze în adunarea noastră pe 12 decembrie.
  3. Mântuirea familiilor Sompei, Sagarikei și Jotimoy.
  4. Pregătirea programelor de evanghelizare de la sfârșitul lunii decembrie.
  5. Vindecarea fratelui Ajay Gupta și pentru mântuirea unchiului său care este bețiv.
  6. Mântuirea bețivilor din zona Chiurabanda.
  7. Mântuirea familiilor lui Barun, David și Sanjit.
  8. Întărirea în credință a familiilor Talupdar și Neemay.
  9. Mântuirea dentiștilor din Siliguri.

          Tată ascunde-ma în Domnul Isus de păcatele mele și de mânia Ta. Ajută-mă, ca prin Duhul Tău cel sfânt, să am în mine viața Ta de dragoste. Amin!

Daniel


Împreună cu o echipă de fraţi indieni, Daniel este implicat în lucrări ca: plantare de biserici în West Bengal, păstorire, ucenicizare, evanghelizare personală, evanghelizare de stradă, evanghelizare prin film, distribuire de tractate, traducere şi scriere de tractate, afişe cu versete, cercul literar, lucrarea cu femeile, lucrarea cu copiii. Daniel este şi profesor la All Nations Theological Seminary (ANTS).

 Pentru a susţine şi financiar lucrarea în care este implicat Daniel, sunt deschise următoarele conturi:

RON RO35BRDE340SV25437653400
EUR RO31BRDE340SV25437733400

BRD, Sucursala Suceava cu specificația:  Donaţie pentru familia Olteanu   

Adresa de contact: danielolteanu@yahoo.co.uk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.