După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 24 iunie 2018

Școala de părinți: nimeni nu revendică proiectul, toată lumea s-a enervat

La doar patru zile după lansarea Strategiei pentru educație parentală, Ministerul Educației a retras documentul de pe site-ul instituției, în urma scandalului declanșat. Cei care contestă această propunere de modificare a relației dintre familie și școală atrag atenția asupra unor probleme neconstituționale și a unor obligații ce nu pot fi impuse părinților. Ministerul nu vrea să comenteze decât că se va lua o decizie în urma analizării argumentelor pro și contra, iar unele asociații au lansat deja o campanie națională pentru respingerea srategiei. Nimeni nu spune de unde vin ideile neconstituționale care au revoltat toate categoriile sociale

Unul dintre cele mai contestate puncte ale strategiei este obligația pentru părinți de a participa la cursuri la care să li se spună cum să-și educe copiii, ținute chiar la școlile în care învață copiii lor. „Este o inepție!  Sunt mamă singură și trebuie să întrețin casa, să am grijă de venituri și de copil. Numai eu știu cum mă descurc. Am avut deja trei atacuri cerebrale și nu mă întreabă nimeni ce se va întâmpla cu fiul meu minor, dacă nu voi mai trăi sau dacă voi ajunge în comă, din cauza surmenării. Mi-am făcut timp să particip la ședințele cu părinții, deși asta a-nsemnat să-mi amân întâlnirile cu unii clienți sau să plătesc pe cineva să facă o parte din treaba firmei în locul meu. Să mă obligi să mă duc la cursuri mi se pare deplasat”, spune Eliza, mama unui licean de 15 ani, din București. În aceeași situație sunt zeci de mii de părinți, unii dintre ei plecați din țară, la muncă foarte grea, nu pentru că le-ar face plăcere să-și lase copiii în grija altor persoane, ci pentru că altfel nu-și pot întreține copiii. Strategia pusă în dezbatere publică de Ministerul Educației pare a se referi la o situație ideală în care românii care au copii ar avea foarte mult timp la dispoziție, dar n-ar ști cum să-l gestioneze. Mulți au comentat propunerea ca fiind o nouă formă fără conținut, dar un bun prilej pentru a se cheltui sume uriașe de bani, fără finalitate. Alții au catalogat intenția guvernului ca pe o metodă de spălare pe creier.

Continuarea pe www.jurnalul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.