vineri, 27 ianuarie 2017

VIDEO: Florin Barbu, apel către cei care îl pot ajuta să-și recupereze copiii dați spre adopție unui cuplu de homosexuali. Drama trăită de bărbat în ultima perioadă


Florin Barbu trăiește o adevărată dramă după ce copiii săi i-au fost luați de autoritățile britanice și dați spre adopție unui cuplu de homosexuali.

A încercat toate demersurile legale pentru a-și recăpăta copiii, însă până acum fără sorți de izbândă. Cu doar trei săptâmâni înainte de experirarea termenului pentru a putea face apel la CEDO, avocata care susținea această cauză l-a anunțat pe Florin Barbu că nu mai poate continua acest proces.

Din această cauză, Florin Barbu face un apel la toți cei care cunosc acest caz și îl pot ajuta în vreun fel.

Tatăl celor doi copii a povestit momentele dificile pe care le traversează și problemele pe care le-a întâmpinat atunci când a încercat să-și recupereze copiii de la autoritățile britanice.

„În ultimii doi ani am lucrat pe bicicletă la Londra, în centrul orașului. Însă, acum vin și lucrez ocazional aici, mai mult în week-end. După cum se poate observa, e foarte frig afară. Am căutat de muncă la Buzău, în România, dar nu am reușit să mă angajez momentan acolo. Sunt foarte trist pentru că mai am foarte puțin timp ca să fac acel apel, care de fapt este ultima șansă de a-mi lua copiii înapoi. Apelul la CEDO este ultima șansă. Pe 31 august a venit refuzul la apel, de atunci am încercat tot ce a fost posibil să fac apel. Chiar a fost o delegație parlamentară din România aici în Londra, care au discutat cumva să ia copiii înapoi, însă nu s-a reușit absolut nimic. Copiii mei nu au fost văzuți de nimeni și nici măcar parlamentarii români nu au reușit să ia copiii înapoi. Acel cuplu e milionar, mă gândesc chiar că a ajuns la avocata mea și a renunțat la caz pe ultima sută de metri. În cel mai rău caz, în februarie mă voi duce la CEDO să completez acel formular pentru apel și mă gândesc că poate împreună cu alte cinci persoane de aici de pe internet să încercăm să lucrăm singuri la caz dacă altfel nu se poate. Mi s-a spus că era bine ca statul român să dea în judecată statul englez la CEDO și atunci ar fi câștigat, mai ales că statul român a spus clar că ei nu recunosc această adopție. Dacă copiii vor veni în vizită în România, chiar și cu acel cuplu, nu vor mai putea pleca înapoi.
Continuarea pe www.activenews.ro
Vezi și:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.