După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 5 ianuarie 2017

✉ Scrisoare misionară: Marcel şi Ioana Șaitiş, Madagascar

Bucurie și ajutor în Numele Regelui născut în Betleem

În fiecare an de când suntem în Madagascar ( aproape 4 ani), Dumnezeu ne-a oferit o oportunitate unică de a ne apropia de oameni și de a le vorbi despre Isus Hristos, Pruncul născut în Betleem, cu ocazia Crăciunului. Am folosit limbajul universal cunoscut ce intră în fiecare casă – limbajul cadourilor, ca să le putem vorbi despre Isus Hristos, dar și să putem pune accentul pe o nouă naștere, nașterea din nou.
Și anul 2016 ne-a deschis uși spre multe inimi și în multe familii. Iar această oportunitate a fost oferită de cadourile oferite pentru copii, dar și de pachetele cu alimente oferite pentru familii. Deși eu, Marcel, am fost puțin mai slăbit, după operația prin care am trecut în luna decembrie, Ioana și cu o mică echipă nu s-au dat bătute, ci au pregătit 250 de pachete cu cadouri pentru copii și 100 de pachete cu alimente pentru familii. Pachetele cu alimente erau mai complexe, cuprinzând și ulei, zahăr, 2-3 kg orez, detergent, săpun de corp, săpun de rufe. Toate conțineau dulciuri și alte bunătăți și pastă de dinți și periuțe de dinți. O mare parte din pachetele pentru copii au inclus și jucării. Viziunea noastră a fost pentru 400 de pachete pentru copii, dar bugetul a fost mai limitat, așa că ne-am mulțumit să obținem maximum din banii pe care îi aveam.
Am ajutat puțin la fiecare loc în parte și cât ne-a permis sănătatea și banii, fie oferind cadouri pentru copii – în unele locuri, fie oferind pachete cu alimente pentru profesori, unde nu am putut oferi pentru copii ceva. Am oferit pachete și la o mulțime de familii sărace, iar când ni s-au terminat pachetele complete, am oferit 2-3 kg de orez ca și ajutor.

De fiecare dată am avut oportunitatea de a spune motivul pentru care facem acest lucru, iar noi am spus clar că nu bunătatea noastră a dat curs acestor daruri, ci dragostea lui Dumnezeu, arătată în Isus Hristos, care nu doar că s-a dat pentru noi, dar și dorește să locuiască în inimile noastre. Am menționat, de asemenea, că aceste daruri sunt un act de dragoste al fraților și surorilor români din România și Diaspora, care simt cu oamenii din Madagascar, deoarece și ei au avut parte de aceeași sărăcie lucie în viață, care le-a înmuiat inimile și i-au făcut plini de dărnicie pentru alte popoare.
Am fost invitați la sărbătorile pregătite de școli cu ocazia Nașterii Domnului Isus Hristos. Unele dintre ele au înțeles clar motivul sărbătorii: un Rege coborât umil într-o iesle, ca să ne salveze de păcatele noastre. Alte școli s-au orientat mai mult spre Moș Crăciun, lucru care ne-a întristat oarecum inimile.

Vă mulțumim pentru toată dragostea și implicarea dvs în această lucrare frumoasă – cadouri pentru copii și familii cu ocazia Nașterii Domnului.
Știm că avem și în România și Diaspora o mulțime de copii și familii nevoiașe, așa că mulțumirile noastre sunt cu atât mai accentuate. Dumnezeu să completeze acolo de unde s-a luat, iar anul 2017 să fie unul plin de har și împlinire atât pe plan sufletesc – spiritual, cât și pe plan fizic – sănătate și  abundență. Harul lui Dumnezeu să fie peste casele și viețile dvs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.