După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 20 ianuarie 2017

America nu va redeveni măreață, până ce noi nu redevenim buni. Măreția începe în inimă și în minte...

Don Feder
Director de comunicare al Congresului Mondial al Familiilor, organizație cu sediul în SUA care promovează valorile conservatoare ale familiei și libertății religioase

Ca slogan de campanie, „să facem America măreață din nou” al lui Trump nu a fost rău – mai ales în comparație cu „mai buni împreună” al lui Hillary Clinton. Dar la mai mult de două luni după sfârșitul campaniei din 2016, chiar și suporterii lui Trump au doar o idee vagă despre ce poate însemna „să facem America măreață”.

Stânga, care are o obsesie cu rasa, a insinuat că într-adevăr asta înseamnă „să facem America albă din nou”. Într-una din uimitoarele lor parade logice, Democrații au motivat că din moment ce Trump vrea să deporteze străinii ilegali, care sunt în majoritate ne-albi, scopul real al aplicării forțate a legii imigrației este de a face America „mai albă” – ca și când securitatea națională, controlul criminalității sau corectitudinea față de salariații cu venituri mici nu ar putea fi în nici un fel luate în considerare.
Platforma politică a lui Trump a inclus siguranța frontierelor, reconstrucția armatei, crearea de locuri de muncă, negocierea de acorduri comerciale realiste și dezvoltarea industriei energetice interne – toate obiective care merită, chiar necesare. Căci nu politicile, ci valorile, au făcut America măreață odată. Numai prin redescoperirea acelor virtuți țara noastră se va întoarce la fosta sa glorie.
„Să facem America măreață din nou” înseamnă că ea acum nu mai este măreață. De ce? Este măreția legată de economie? Suntem în al optulea an al stagnării din mandatul Obama, rata de creștere anuală nedepășind 3%.
Dar cea mai Măreață Generație a fost cea care a trecut prin Marea Criză, când șomajul se ridica la 25%. Atunci măreția acestei generații s-a bazat pe valori, nu pe prosperitate, care doar decurge din aceste valori.
Chiar dacă numai intuitiv, se pare că publicul înțelege că ceva este profund greșit. În 2016, doar 27% au spus că sunt mulțumiți de modul în care lucrurile merg în America. Puțin probabil că s-au gândit la ratele de impozitare, declinul periculos al cheltuielilor pentru apărare, sau opoziția față de Conducta Keystone [conductă industrială de țiței proiectată să străbată de la nord la sud Canada și SUA, subiect care stârnește foarte multă emoție și controverse din rațiuni diverse, n. tr.].
Continuarea pe www.culturavietii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.