După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 24 noiembrie 2016

Ponta, răspuns pentru Nicuşor Dan şi "Uniunea Soros România": Eu am vorbit şi voi continua să vorbesc despre rolul negativ şi profund antinațional pe care fundațiile şi unii dintre oamenii sponsorizați de George Soros în România şi în Estul Europei îl joacă...

Am doar doua intrebari :
1. Eu am vorbit si voi continua sa vorbesc despre rolul negativ si profund antinational pe care fundatiile si unii dintre oamenii sponsorizati de George Soros in Romania si in Estul Europei il joaca / si spun acest lucru pe baza datelor si documentelor la care am avut acces ca sef de partid si Prim Minstru / despre ND nu am vorbit niciodata pentru ca eu ma lupt cu stapanul nu cu pechinezul care se face ca latra "fioros"/ acum insa inteleg ca ND are delegatie si il reprezinta oficial pe George Soros in Romania in procesele cu cei ca mine care il critica?!?

Continuarea pe www.flux24.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.