După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 15 martie 2016

AFR: Comisia Europeană se dă în bărci cu homosexualii

Spre încântarea lobby-ului homosexual internațional și spre stupoarea multor altora, Comisia Europeană a anunțat că va participa oficial la parada „Amsterdam Gay Pride” din acest an.
O „barcă a Uniunii Europene”, sponsorizată de Comisie, va defila pe canalele râului Amstel, în luna iulie, împreună cu alte 80 de ambarcațiuni „mândre”. Printre acestea vor fi și una dedicată atleților homosexuali, sponsorizată de firma Adidas, o barcă marocană și una ucraineană pe care se va afla starul pop local Kamaliya.
Nu e clar încă cine va lua loc în barca „europeană” sau dacă eventualii reprezentanți ai Comisiei își vor adapta costumația și comportamentul pentru a se potrivi cu cele pentru care evenimentul este renumit. Oricum, obiceiul cunoscut al președintelui Juncker de a pupa, pipăi, pălmui sau căuta alt tip de contact fizic cu politicienii cu care se întâlnește pare mult mai potrivit în contextul participării instituției pe care o conduce la evenimentul din Amsterdam.
Danny de Vries, purtătorul de cuvânt al Amsterdam Gay Pride, a declarat pentru EuObserver că selecția bărcilor participante s-a făcut în urma unui concurs de idei, câștigat de cele care transmit cel mai bine mesajul că „oamenii ar trebui să fie mândri de cine sunt și liberi să iubească pe cine doresc să iubească”.

Conform sursei citate, ediția 2016 a Amsterdam Pride are statutul mai larg de „Europride”.
De Vries a mai spus că mesajul Comisiei a fost acela că ediția 2016 va fi prima și ultima la care va participa într-un astfel de eveniment.
Conform EuObserver, ambarcațiunea finanțată de Comisia Europeană face parte dintr-un set de noi acțiuni, precum revigorarea până în 2019 a unei vechi propuneri de directivă europeană privind egalitatea de tratament în accesul la bunuri și servicii. Propunerea de directivă a fost blocată ani de-a rândul de câteva state.
ILGA-Europe, un fals ONG cu sediul la Bruxelles, finanțat de fapt din banii Comisiei Europene, s-a declarat dezamăgit și că „ar fi preferat mult să vadă deplină unanimitate” (că doar tot e vorba de diversitate!).
„Barca religiilor mondiale” intră și ea la apă
La aceeași ediție a „Amsterdam pride” va fi marcată altă premieră: o „Barcă a Religiilor Mondiale” va naviga și ea, conform publicației olandeze Reformatorisch Dagblad. Aceasta va cuprinde, simbolic, toate religiile și credințele cunoscute din lume și va avea la bord „lideri religioși” „favorabili” comunității homosexualilor.
Ideea ambaracțiuni, scrie ziarul, aparține „preotesei” Barbara Rogoski din „Biserica Roz Internațională” cu sediul la Haga. Mesajul pe care inițiatorii vor să-l dea este, evident, acela că „indiferent ce orientare sexuală ai avea, ești o parte importantă a familiei lui Dumnezeu”.
Cel puțin cu o parte din mesaj suntem de acord: da, toți oamenii sunt parte a planului lui Dumnezeu pentru lume. Cu o condiție esențială: să renunțe la păcat și nu să caute să îl justifice.
Alianța Familiilor din România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.