După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 23 februarie 2016

† Florian Peretz – Răspuns autorului defăimării pastorului Florin Ianovici

Domnule I.P.,

Cu ani in urma va rugam sa nu folositi e-mailul meu in nici un scop. Am spus clar, in nici un scop. Nu am nevoie de informatiile pe care le puneti la dispozitia oricui. 

In legatura cu reclamatiile la adresa familiei Ianovici nu cred ca aveti vreo autoritate sa va arogati dreptul de judecator. Opriti-va odata domnule, chiar nu puteti sa intelegeti ca otrava pe care incercati sa o arucati impotriva oricui se intoarce impotriva dumneavoastra personal? Nu vedeti cat sunteti de otravit? 

Nu cred in tot ce spuneti despre pastorul Florin Ianovici, asa cum spune sora Mina Ianovici in mesajul dumneaei. Am incredere in ce spune dumneaei.

Datoria noastra e sa-l ajutam pe fratele Florin, familia si Biserica, precum si comunitatea creștină, incluzand aici in mod special pe cea penticostala, sa treaca peste aceste vremuri. Trebuie sa-l sustinem in rugaciune, nu sa-l terfelim, pentru ca nu il terfelim pe el, ci pe Domnul nostru Isus Christos si Slava Lui asupra Bisericii.

Daca nu puteti face bine, va rog nu faceti rau nimanui. Nu credeti ca rugaciunile celor pe care ii "otraviti" cu e-mail-urile dumneavoastra, vor fi ascultate de Domnul si o pedeapsa si mai mare se va intoarce asupra dumneavoastra insiva?

Faceti macar acum, in ultimul ceas, dovada ca nu ati trecut degeaba prin functiile pe care vi le prezentati. Dati dovada ca v-ati pocait si Domnul va va da intelepciunea de care aveti nevoie. Eu ma rog pentru dumneavoastra ca Domnul sa va ajute.

Nu voi uita chiar daca am iertat, otrava aruncata prin presa impotriva mea personal, lucruri pe care impreuna cu prietenii dumneavoastra nu le-ti putut dovedi niciodata pentru ca ele nu au existat niciodata.

Si atunci m-am oferit sa va ajut cu conditia de a va opri din "profesiunea" de a denigra si terfeli pe oricine, cum apucati. N-ati inteles rugamintea noastra si ati continuat. Eu v-am lasat in pace, dar acum constat ca imi scrieti din nou. Opriti-va!

Vad ca nu incetati a terfelii pe oricine, cum apucati. Ma rog Domnului sa va inchida orice posibilitate de a mai terfeli pe oricine si a aduce multa suferinta prin modul dumneavoastra de a fi. Opriti-va!

Nu va arogati dreptul de a-L apara pe Dumnezeu. Stie Domnul Dumnezeu cum sa se apere fara ajutorul dumneavoastra. Rugati-va in tacere. 

Nu vreau sa justific cu cuvinte biblice, sugestiile pe care vi le transmit, va rog intelegeti ca maine va fi prea tarziu. Opriti-va si caiti-va, va rog!

Puneti, va rog fermoar gurii si mintii dumneavoastra. Ganditi-va ce varsta aveti si ca veti duce tot raul ce l-ati facut la judecata cu Dumnezeu, foarte curand. 

Opriti folosirea emailurilor mele sau numelui meu, in justificarea actiunilor dumneavoastra!

Va cer insistent: Scoateti-ma din lista dumneavoastra de e-mail.

Thank you, 

 Florian Peretz
Worldwide Romanian Christian Businessmen & Professionals Fellowship (WRCBF) - President
Asociatia Christian Businessmen and Professionals of Romania (ACBPR)- Founder and Honorary President


Vezi si:

† Pastor Ilie Popa – Nu mă unesc cu nimeni în lucrarea de defăimare a pastorului Florin Ianovici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.