După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 2 noiembrie 2015

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy, Peru

 „Domnul nu întârzie în împlinirea făgăduinței Lui, cum cred unii; ci are o îndelungă răbdare pentru voi și dorește ca niciunul să nu piară, ci toți să vină la pocăință.”
                           (2 Petru 3:9)

 
   Iubiții mei frați și prieteni,
    Prin harul lui Dumnezeu am din nou ocazia să vă scriu. Mai întâi aș vrea să profit de ocazie și să vă mulțumesc tuturor celor care ați fost alături de mine în rugăciune în timp ce eu am fost bolnav. Mulțumesc din suflet că v-ați găsit timp să vă rugați pentru mine. Apreciez foarte mult și sunt recunoscător din tot sufletul. În această perioadă, Domnul mi-a dat harul să văd mai bine purtarea Sa de grijă prin faptul că niște oameni pe care nici nu-i cunoșteam îmi scriau pentru a-mi spune că se roagă pentru mine și ca să mă încurajeze. A fost o binecuvântare pentru mine să văd cum se împlinește Cuvântul Domnului din Matei 19:29, unde Domnul Isus spune că oricine a lăsat casa, mama, tatăl, frații… pentru Numele Lui va primi însutit și va moșteni viața veșnică. În schimbul familiei mele, pe care am lăsat-o acasă, am primit aici o familie, am primit frați care se roagă cu mine, am primit casă, biserică și așa mai departe. Domnul mi-a purtat de grijă până în momentul de față și sunt foarte recunoscător pentru acesta.

          Data trecută când v-am scris încă eram bolnav de febră tifoidă. De atunci a trecut mai mult de o săptămână. Lunea trecută am terminat tratamentele pentru febra tifoidă și trebuia să aștept o săptămână să-mi fac din nou analizele, să văd dacă a trecut sau trebuie să continui tratamentul. Slavă Domnului, durerile au trecut și mă simt bine. Analizele arată că ascum sunt sănătos. Mulțumesc Domnului că ne-a ascultat rugăciunile și m-a vindecat. A Lui să fie slava și gloria în veci!


     Săptămâna trecută a avut loc prima conferință misionară în Atalaya. Ne-am rugat mult pentru această conferință, ne-am pregătit mult și ne rugăm în continuare ca Domnul să folosească această ocazie pentru a mai ridica secerători în secerișul Lui. Am fost destul de mulți, mai ales duminică, și ne bucurăm că Domnul ne-a dăruit această oportunitate de a motiva biserica și pe toți cei ce erau prezenți în această conferință să le ațintim privirea spre misiune. Ne rugăm ca Dumnezeu să lucreze în continuare în inimile celor ce au participat. În această conferință Dumnezeu mi-a pus pe inimă lucrarea cu tinerii de aici. Și, stând în rugăciune înaintea Lui, m-am rugat să mă folosească cum și unde vrea El. Sunt hotărât să mă întorc pe termen lung cât mai repede posibil și să încep această lucrare între tineri. Și satan, văzând că sunt hotărât să mă întorc, mă atacă în toate modurile posibile ca să mă descurajeze, să mă facă să mă răzgândesc.

    Rugați-vă să pot rămâne credincios chemării în ciuda încercărilor lui satan, și să nu mă las bătut.
    Continuati să vă rugați pentru comunitatea Sapani. În luna noiembrie vor fi alegerile și se va alege alt „șef”, ceea ce înseamnă că va trebui să reluăm toate demersurile, pentru că ceea ce s-a discutat cu actualul șef nu va mai fi valabil.

          Rugați-vă pentru noi ca Dumnezeu să ne dea înțelepciune și har să recunoaștem întotdeauna momentul oportun pentru a vorbi oamenilor despre Împărăția Cerurilor și ca, prin noi, Dumnezeu să mai cheme oameni la pocăință.

         
Sunt foarte recunoscator că îmi sunteți alături în aceste lupte. Mulțumesc pentru încurajare și pentru genunchii aplecați la rugăciune. Tatăl nostru Ceresc să vă binecuvânteze pe toți!

        ~Cu drag, slujitorul lui Hristos, Zsolti~

Zsolt Nagy este membru în Biserica Creştină după Evanghelie de limba maghiară, din Crasna, judeţul Sălaj.

  Contact: Tel: 0752145116, e-mail: nzsolty_22@yahoo.com

  Pentru susţinerea financiară este deschis următorul cont:
RO83BRDE320SV20936253200

Vezi şi prima:

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy


Vezi şi alte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.