După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 29 octombrie 2015

† Christian Dragomir – Domnul a hotărât ca Roxana să plece ACASĂ!

Am cunoscut-o pe Roxana anul trecut la o nunta. Nu stiam ce probleme are si cu ce situatii se confrunta. Mi-a atras atentia insa un moment special petrecut in cadrul nuntii. In timp ce cantam piesa “La Tine caut adapost”, cei care stateau la masa din fata mea (Roxana, Dani si familia lor) au inceput sa…planga. Mi s-a parut straniu ca la o nunta cineva sa planga. Am inteles imediat ca exista o problema dificila, dureroasa si fara prea multe sanse de rezolvare din punct de vedere omenesc. Dupa ce am terminat cantarea, Roxana a venit la mine si mi-a spus ca se simte incurajata de mesajul cantarilor mele si mai ales de Teodora si experientele pe care le avem cu ea. Mi-a spus direct: am cancer… atunci am inteles de ce ea si toti ceilalti de langa ea au inceput sa planga in timpul cantarii. Am incurajat-o atat cat am putut folosind cuvintele pe care Domnul mi le-a pus pe inima in acel moment. M-a impresionat taria de caracter, optimismul si mai ales credinta ce se reflecta din plin pe fata ei; o fata care, in mod inexplicabil radia de fericire in loc sa aiba urme de tristete si durere. Intelegeam atunci inca odata ce inseamna binecuvantarea Aronica din Numeri 6 “Fa sa straluceasca Lumina fetei Tale peste noi ! “
M-a impresionat povestea lor de dragoste, poveste despre care am vorbit multora mult timp dupa acel moment. Desi stia ca este bolnava, Dani a ales s-o iubeasca si s-o ia de sotie alegand sa-i fie alaturi “La rau si la bine” – de regula casniciile incep cu “La bine si la rau…” si din pacate cand se ajunge la rau oamenii dau inapoi. La ei a inceput invers, dovedind ca dragostea lor nu este conditionata de vreo….conditie umana ci doar de prezenta lui Dumnezeu in viata lor !

Dupa dureri si framantari, sperante si vise omenesti, Domnul a hotarat ca Roxana … sa plece ACASA ! Prea devreme, zicem noi ! Dar daca El hotaraste oare se poate impotrivi cineva ?! Ca si oameni, am facut tot ce se putea face: post, rugaciune, implorare a milei divine … insa dincolo de acestea, suntem convinsi ca exista un plan bine definit de insusi Dumnezeu cu privire la vietile noastre si ca la ceea ce hotaraste El, nimeni nu se poate impotrivi. Iar planul Lui, chiar daca mintea noastra omeneasaca nu-l poate percepe, este unul bun si desavarsit !
Sa ne revedem in Imparatia cerurilor la marea intalnire a Miresei cu Mirele iubit, Isus ! Ramas bun, Roxana !
Mangaierea Domnului Isus sa fie peste inima ta, Daniel ! Sa fi intarit de puterea Duhului lui Dumnezeu ! Suntem alaturi de tine si de intreaga familie ! Condoleante, oameni dragi !
Christian Dragomir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.