După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 26 iunie 2015

† Mike Olari: "Voi prezenta informațiile adunate în ceea ce privește cazul Titel Maghiar"

"M-am uitat cu milă și dragoste la atâția oameni care și-au dat cu părerea despre mine și nu numai, fără să mă cunoască sau să aibe un minim de detalii despre un subiect atât de mediatizat ca Titel Maghiar. Normal că nu m-am putut și nici nu mă voi coborî vreo dată la nivelul la care s-au coborât unii, în ceea ce privește persoana mea, cu privire la acest subiect. Le doresc tuturor celor care s-au avântat în a face tot felul de speculații și jigniri, multă binecuvântare și de ce nu, pocăință profundă (că-i mai bună pentru suflet decât orice). Sarah Palin – fostă candidată la funcția de VP – spunea că are pe frigider, primit de la tătăl ei, următorul sfat: Nu te explica prea mult niciodată; prietenii oricum te cred. Pe dușmani, oricum nu-i vei convinge!"  În tot acest timp, cu multă răbdare, eu am făcut anumite demersuri și am adunat tot felul de informații în ceea ce privește cazul Titel Maghiar (Emanuel Dumitru Maghiar) – detalii pe care în următoarea perioadă le voi prezenta pe blog sub formă de episoade scurte, pentru ca toți cei sincer interesați să afle câtuși de puțin din adevărul despre acest caz, să poată înțelege despre ce este vorba și să-și formeze propria părere despre acest om."

Vezi şi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.