După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 25 ianuarie 2015

Cine este pastorul Viorel Iuga?

Aşa cum aţi aflat deja dintr-un material informativ publicat anterior, Comisia Națională de Propuneri, întrunită în data de 20 ianuarie, la Mediaș, şi-a făcut cunoscute propunerile pentru Comitetul Executiv al Uniunii Baptiste din România.

Pentru viitorul mandat a fost propus ca preşedinte al Uniunii Bisericilor Baptiste din România, pastorul Viorel Iuga. Măcar că pentru mulţi dintre cititorii nostri numele acestuia este destul de cunoscut, considerăm oportun să aducem în atenţia opiniei publice câteva date biografice şi detalii despre lucrarea acestui om, furnizate chiar de către site-ul pastorului Viorel Iuga.

Viorel Iuga este pastor al Bisericii Baptiste Speranţa Arad, prolific autor de carte consacrată familiei şi tinerilor, dar nu numai, poet şi neobosit conferenţiar pentru numeroase evenimente organizate în ţară şi în diaspora pe tema familiei sau pentru tineret.

Iată mai jos o scurtă prezentare biografică realizată în pagina  www.iugaviorel.ro/biografie:

  • M-am născut pe 18.02.1962, în localitatea Săliştea de Sus, jud. Maramureş, fiind al treilea din cei patru băieţi ai familiei Mihai şi Maria Iuga.Primele 8 clase le-am făcut în localitatea natală. Am fost privilegiat să am învăţători şi profesori deosebiţi şi interesaţi în educaţia noastră.
  • Între 1976-1980, am urmat cursurile Liceului Ind. nr. 3 din Iaşi.
  • Cu toate că toată tinereţea mi-am dorit să fiu dentist, după o chemare clară din partea lui Dumnezeu, la 18 ani, am încercat să îmi continui pregătirea la Seminarul Teologic Baptist din Bucureşti. Deşi susţinut de Comunitatea Cluj, nu am fost lăsat să intru la examenul final, deoarece nu aveam satisfăcut stagiul militar.
  • Astfel între 1980-1982, am satisfăcut stagiul militar la Lugoj şi la Turceni.
  • Datorită faptului că sistemul comunist descuraja pe orice cale pregătirea teologică şi nu au aprobat locuri pentru şcolarizare, între 1982-1984, m-am angajat la fabrica de medicamente „Terapia” Cluj, secţia din Vişeul de Sus. În perioada respectivă, m-am pregătit pentru Seminar, am fost implicat în lucrarea din biserica locală şi bisericile din zonă şi am contribuit substanţial la construirea ilegală a clădirii Bisericii din localitatea Săliştea de Sus.
  • Între 1984-1988, am urmat cursurile Seminarului Teologic Baptist Bucureşti.
  • În februarie 1987, am fost ales ca păstor al Bisericii Creştine Baptiste „Speranţa” Arad.
  • Pe 28 mai 1989, m-am căsătorit cu o fată deosebită, Strubert Didina Eugenia.
  • În 1990, am început să public în reviste creştine şi ziare locale.
  • În 4 decembrie 1990, am primit primul nostru dar, Cristian Iuga.
  • În 1991, am fost ales preşedinte în Comunitatea Baptistă Arad şi membru în Consiliul Uniunii Bisericilor Creştine Baptiste din Romania, unde am rămas până astăzi.
  • Între 1991-1992, mi-am continuat pregătirea teologică prin cursuri intensive de vară în Elveţia şi Ungaria.
  • În 1992-1994, am urmat cursurile la fără frecvenţă la I. T. B. Bucureşti.
  • În 26 august 1992, primim al doilea cadou, Teodora Harina Iuga.
  • În 1994, am publicat prima carte, „Visul Familiei”. cu toate că nu aş fi crezut vreodată, prin îndurarea lui Dumnezeu până în prezent am publicat peste 40 de cărţi şi de broşuri religioase.
  • În 1995, am fost reales preşedinte în Comunitatea Baptistă Arad,
  • În 1997, am ţinut prima conferinţă pentru familişti. De atunci şi până astăzi continui să conferenţiez în ţară şi în străinătate pe tema familiei atât tinerilor care se pregătesc pentru viaţa de familie cât şi familiştilor. Mulţumesc lui Dumnezeu că până astăzi El mi-a oferit oportunitatea să conferenţiez nu doar în România ci şi în alte 12 ţări din lume.
  • Între  1995-1996, am obţinut doctoratul în teologie la Reformed Theological Seminary în Orlando, Florida,
  • În 1999, am fost ales ca vicepreşedinte în Cultul Creştin Baptist în domeniul educaţiei,
  • În 2003, am fost reales ca vicepreşedinte în Cult în domeniul educaţiei,
  • Din 1987 şi până astăzi continui să slujesc Biserica Baptistă „Speranţa” Arad, una dintre cele mai frumoase biserici din ţara noastră şi nu numai.

Despre titlurile cărţilor scrise vizitaţi pagina: www.iugaviorel.ro/publicatii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.