După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 31 decembrie 2014

Pastor Ovidiu Petric - Hotarâri de anul nou: 15 lucruri pe care nu le voi face în 2015

Fiecare început de an este aureolat de noi ocazii, noi oportunități, noi hotărâri întâmpinate cu mare entuziasm, după un an poate neîmplinit și eșuat pe alocuri.

Prima zi din an este marcată de o stare și o dorință magnifică a abandonării trecutului și a îmbrățișării energice a unui nou început. Ideile sugerate de Sydney McBride de la elitedaily.com răspund cu pertinență problemelor cotidiene cu care se confruntă fiecare:

1. Nu voi mai arăta și nu voi mai spune totul tuturor.

2. Nu mă voi mai compara cu alții.

3. Nu mă voi mai stresa de ceea ce cred alții despre mine.

4. Nu voi mai trage de timp.

5. Nu voi mai fi îndoielnic.

6. Nu voi mai fi un străin cu cei din jur.

7. Nu mă voi mai autocompătimi / nu-mi voi mai plânge de milă.

8. Nu mă voi mai poticni în mine însumi.

9. Nu mă voi mai învinovăti.

10. Nu voi mai crede că banii crează valoare.

11. Nu voi mai îngădui să mă simt obligat de nimic și de nimeni.

12. Nu voi mai spune "da" tuturor în orice situație.

13. Nu voi mai vedea totul în termenii competiției.

14. Nu-mi voi mai asculta inima vorbindu-mi, ci îi voi vorbi eu adevărul.

15. Nu mă voi mai gândi ca trebuie sa fiu perfect din prima încercare.

Apostolul Pavel s-a comportat caracteristic vizionarului după cum și era - motivat de Evanghelie si de Cristos a scris exprimându-și anumite stări ce se potrivesc perfect cu un final de an și începutul altuia, chiar daca aceste cuvinte au fost scrise în alt context: "Fraților, eu [...] fac un singur lucru: uitând ce este în urma mea și aruncându-mă spre ce este înainte, alerg spre țintă, pentru premiul chemării cerești a lui Dumnezeu, în Hristos Isus. (Filipeni 3:13-14)

Ovidiu Petric - pastor Biserica BUCURIA Lugoj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.