După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 19 noiembrie 2014

✉ Scrisoare misionară: Familia Gabriela şi Raja Rai, India

Dragii noştri,


    Dorim să vă împărtăşim bucuria noastră de a primi de la Domnul cel mai minunat dar: pe fiul nostru, Baruch Aaryav Rai.
     El s-a născut în data de 9 noiembrie, cu o greutate de 3 kg si 200 g.
Am fost luaţi prin surprindere şi totul s-a întâmplat destul de rapid! Duminica trecută am început să am dureri şi am mers la spitalul micuţ din sat. Am ajuns acolo pe la 11 am şi am născut la 6.08 pm. Noi plănuisem să mergem să nasc într-o clinică dintr-un oraş situate la vreo 4 ore distanţă, dar fiindcă totul a venit pe neaşteptate, am născut într‑un spital micuţ de sat.
    Dar Domnul a fost cu noi la fiecare pas şi, chiar dacă condiţiile au fost atât de precare (de ex. camera în care am născut avea o cârpă cu găuri pusă în geam, am născut şi am fost cusută fără nici un anestezic), Domnul a fost cu mine tot timpul şi m-a ajutat să nasc cu bine şi să fim bine amândoi.
     Dar după ce a trecut mai mult timp şi baieţelul nostru nu a reuşit să primească hrană, am decis să mergem la o clinică dintr-un alt oraş, unde să primească îngrijiri bune. Aici, dragul nostru copilaş a stat 2 zile la terapie intensivă, unde a fost sub observaţie şi a primit îngrijiri, iar din a treia zi am putut să fim împreună din nou şi acum îi mulţumim Domnului că este sănătos, mănâncă bine şi mâine ne vom putea întoarce acasă cu ajutorul Lui!
   Prin tot ce am trecut am văzut mâna cea bună a Domnului călăuzindu-ne şi îngrijindu-se de tot ce am avut nevoie! Numele Lui fie lăudat! El este Stânca şi Adăpostul nostru în orice încercări!

    Vă rugăm să ne purtaţi în continuare în rugăciuni! Rugaţi-vă ca Domnul să îl păzească pe baieţelul nostru de orice rău, să îl ţină sănătos şi să ne dea înţelepciune de sus în îngrijirea şi creşterea lui după voia Domnului.

   Va mulţumim că sunteţi alături de noi!

Cu drag,
Gabi, Raja şi Baruch Aaryav

Gabriela Rai este membră a Bisericii Baptiste Nr. 2, Speranţa, din Braşov şi slujeşte pe câmpul de misiune alături de Biserica Harul, din Jalpaiguri, India, în lucrarea cu copiii şi cu femeile.
Pentru a susţine şi financiar lucrarea în care este implicată Gabriela, este deschis următorul cont:
RON RO95 WBAN 2511 0000 8380 1052  Banca Intesa Sanpaolo, Sucursala Piaţa Sfatului, Braşov
 Adresa de contact: gabi7us@yahoo.com

Vezi şi celelalte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.