După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 2 noiembrie 2014

Florin Ianovici: Merg la vot!

Nu am o obligație doar pentru faptul că m-am născut pe pământul românesc cât, mai ales, pentru viitorul acestui pământ. Și intenționez să fiu responsabil.
Știu că se fac socoteli mizându-se pe inerția și lehamitea românilor. Știu că se fac socoteli mizându-se pe sărăcia și disperarea unora care vor vota cu ochii închiși. Dar eu mă rog ca Dumnezeu să strice socotelile mișelești și să rezolve El ecuația alegerilor. Și vreau să fiu parte din această ecuație.
Votul meu contează. Pentru mine, pentru conștiința mea și pentru demnitatea de a putea spune: ,,Doamne facă-Se voia Ta’’! Dacă nu merg la vot se va face doar voia lor…!
Aici, în Spania unde mă aflu, voi merge cu cei credincioși după biserică să votăm.
Binecuvântează Doamne România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.