După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 7 iulie 2014

Florin Ianovici: Mă odihnesc luptând!

Iov 33:4 "Duhul lui Dumnezeu m-a făcut, şi suflarea Celui Atotputernic îmi dă viaţă."
Lupt în rugăciune să îmi păstrez sufletul credincios Aceluia care m-a iubit la Cruce. Spală Doamne rugina sufletului meu!
Chem în ajutor aducerea aminte a binefacerilor Lui. Cât bine mi-a făcut Dumnezeu! Să lumineze îndurarea Lui!
Sorb cu nesaț cuvintele Lui care dau minții mele tăria să deosebească lumina de întuneric și pământescul de duhovnicesc. Pașii mei să se îndrepte pe calea Cuvântului Tău!
Caut durerea aproapelui ca să o alin cu măngâierile cu care am fost măngâiat. Ascultă Doamne mijlocirea mea!
Slujesc Celui ce nu doarme și nici nu uită. Fiecare părticică de bine săvârșit îmi va face bine. Întărește picioarele aducătoare de pace!
Mă închin Domnului cu lacrimile înfrângerilor și lacrimile speranțelor. Ce mare e mila Ta!
Nu știu alt remediu împotriva oboselii mai bun decât Duhul lui Dumnezeu care coboară peste cei ce duc lupta cea bună a credinței.
Suflarea avem toți cei vii dar Duhul Sfânt coboară doar peste cei ce îl doresc!
Tu cum te odihnești?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.