După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 10 aprilie 2014

Biserica online și credincioșii anonimi

Deși secularizarea a golit multe dintre biserici, spiritualitatea nu a dispărut. Totuși mulți dintre cei care se pretind creștini preferă adeseori varianta online a bisericii. Slujbele sau predicile transmise virtual încep să atragă tot mai mult public. Anonimatul este preferat unei prezențe publice. „Biserica ar trebui să fie compusă din picioare și fețe, nu doar din electroni și avatare", ripostează un jurnalist american.

Fiecare biserică ar trebui să aibă o prezență online, spune Ed Stetzer, într-un articol publicat de Christianity TodayReprezintă deja o realitate care nu poate fi ignorată. Dacă o biserică nu este online, deja ea este ruptă de mediul cultural în care trăiește, consideră mai departe Stetzer.


Argumente în această privință sunt furnizate și de datele statistice. Spre exemplu, Pew Research a constatat ca 72% dintre adulți folosesc social media. Mai mult de atât, fiecare grupă de vârstă continuă să înregistreze o creștere substanțială a prezenței în mediul online. Chiar și cei de peste 65 de ani și-au triplat prezența în ultimii patru ani, de la 13% în 2009 la 43% în acest an.  

În ciuda tendințelor copleșitoare în utilizarea social media,  LifeWay Research a descoperit că mai puțin de jumătate din toate bisericile americane sunt angajate pe Facebook. Aproape 40% nu folosesc niciun instrument de socializare sau de comunicare online.
Continuarea: AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.