După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 13 noiembrie 2020

Costel Ghioancă 🔴 Treptele vindecării

Cu toții avem nevoie de intervenția lui Dumnezeu în viețile noastre. Este necesară vindecarea emoțională, reconcilierea relațiilor, pacea socială, vindecarea fizică și, cea mai importantă, vindecarea spirituală, adică, iertarea păcatelor.

Din păcate, un subiect așa de important, a ajuns să fie tratat într-un mod ridicol, făcându-se apel la tot fel de reprezentații spirituale exotice și spectacole de bâlci.
Scriptura ne spune, însă, limpede ca lumina zilei, cum intervine Dumnezeu și care sunt treptele vindecării: „dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu, se va smeri, se va ruga și va căuta Fața Mea, și se va abate de la căile lui rele, îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul și-i voi tămădui țara.” (2 Cronici 7:14).
Sunt patru acțiuni pe care Dumnezeu le așteaptă de la noi: să ne smerim, să ne rugăm, să căutăm Fața Lui și să ne îndepărtăm de căile rele, de păcat. Cunoaștem foarte bine acest verset și aceste acțiuni importante.
Aș vrea să înțelegem că aceste 4 acțiuni sunt niște trepte, adică ele sunt legate unele de altele și se clarifică reciproc. De exemplu:
· Cum știu că mă smeresc? Prin faptul că mă rog! Doar omul smerit se roagă, fiindcă rugăciunea înseamnă să ne recunoaștem limitele și slăbiciunile și, în același timp, să admitem că depindem în totul de Dumnezeu.
· Cum știu că mă rog corect, după voia Domnului? Prin faptul că voi căuta Fața lui Dumnezeu! Nu voi trata rugăciunea doar ca pe un ritual plictisitor, ca pe o formulă egoistă de a obține instant tot ce vreau. Dimpotrivă, în rugăciune voi căuta Fața Domnului, adică voi fi interesat de voia Lui, de gloria Lui, de planurile Lui. Mă vor ruga fiind focalizat asupra lui Dumnezeu și mă voi întreba cum mă pot potrivi mai bine în planurile Sale, nu cum să se adapteze El la planurile mele.
· Cum știu că am căutat Fața Domnului? Prin faptul că mă abat de la căile rele. Apropierea de Dumnezeu ne îndeamnă întotdeauna la pocăință reală, la sfințire.
Acestea sunt treptele vindecării. Așa lucrează Dumnezeu.
El intervine și aduce vindecare când ne vom smeri rugându-ne, când ne vom ruga căutând fața Domnului și când vom căuta Fața Domnului renunțând la păcat.
Domnul să ne facă parte de vindecările divine!

Costel Ghioancă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.