După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 15 octombrie 2020

Christian Dragomir 🔴 UN DUMNEZEU NEPUTINCIOS!

 

Nu scriu des. Poate dintr-un complex de inferioritate sau dintr-o părere mai bună despre semeni și mai puțin bună despre mine, prefer să citesc postările și articolele altora. Totuși, vreau să scriu câteva rânduri despre o afirmație făcută zilele acestea de un om inteligent pe care îl respect și căruia îi ascult cu plăcere, nu și cu acord total uneori, teoriile. Este vorba de domnul Alexandru Mironov care, invitat fiind la emisiunea jurnalistului Ion Cristoiu, a făcut o afirmație care m-a pus pe gânduri…

Întrebat fiind “De ce mai credem în Dumnezeu dacă nu poate rezolva problema coronavirusului !?” dl. Mironov a răspuns categoric și fără nicio ezitare: “Nici Iehova, nici Dumnezeu, nici Alah și niciun alt dumnezeu nu a putut rezolva această problemă mondială iar acest fapt arată clar și fără nicio îndoială umilința totală și falimentul tuturor religiilor pământului !” (domnia sa fiind un susținător vehement al existenței extratereștrilor și a lumilor paralele - un subiect de altfel interesant).
Afirmația mi-a dat de gândit… Recunosc, în prima fază am fost contrariat însă analizând puțin mi-am dat seama că pe undeva are dreptate! Există cu adevărat o umilință și un faliment evident și de necontestat însă acesta nu este al lui Dumnezeu … ci al nostru ! Noi ne-am bătut cu pumnul în piept și am defilat cu credința în stânga și în dreapta folosind-o de cele mai multe ori doar cu rol decorativ pentru interesele noastre meschine …
Când Domnul Isus a mers în Nazaret, orașul Său natal, spune Evanghelia după Marcu cap. 6:5 că “N-a putut să facă nicio minune acolo din pricina necredinței lor…” Un Dumnezeu Atotputernic și totuși limitat în manifestarea puterii Sale din cauza îndoielii și necredinței oamenilor. Același lucru se întâmplă și acum. Faptele, trăirea și viața noastră sunt (pe zi ce trece tot mai) departe de ceea ce ar trebui să fie ori în acest context nu pot pune falimentul vieții mele de credință în seama lui Dumnezeu făcându-L neputincios sau…inexistent !
--------------------------------------------------------------------------
Doar o credință autentică, sinceră și smerită, poate declanșa manifestarea supranaturală a puterii lui Dumnezeu determinându-L să intervină ! Orice altceva … este doar fariseism religios ! Și cam asta trăim azi !
--------------------------------------------------------------------------
În cartea “Ei sunt aici” a lui Timothy Good, autorul susține faptul că, citez “În urmă cu aproximativ 2.000 de ani am creat o ființă prin inginerie genetică, am trimis-o pe pământ și am implantat-o în pântecul uman învățând lumea prin ea despre evoluție și non-violență. I-am dat numele Isus !!!”
Dacă lumea SF implicit oamenii de știință, nu cred în existența unui Dumnezeu Unic, Creator și Atotputernic, de ce totuși unii cercetători și scriitori SF afirmă că “Civilizațiile extraterestre L-au creat pe Isus și tot ele au creat și omul !?” Același Timothy Good afirma în cartea sa că “omul este asemeni unui container de gunoi…” ori în cultura iudeo-creștină despre om se spune explicit că este “coroana creației lui Dumnezeu” în el fiind pus chipul lui Dumnezeu ! Ceva nu se leagă… La fel cum nu se leagă multe cu apariția acestui virus… Dar nu e treaba noastră. Treaba noastră este să trăim cu adevărat ceea ce pretindem altora că trebuie trăit ! Abia atunci Dumnezeu va lucra ! Domnul să ne ajute !
Închei cu câteva versete relevante:
Isaia 46:5 Cu cine Mă veţi pune alături ca să Mă asemănaţi? Cu cine Mă veţi asemăna şi Mă veţi potrivi?
Isaia 45:5-7 Eu sînt Domnul şi nu mai este altul, afară de Mine nu este Dumnezeu... Să se ştie, de la răsăritul soarelui pînă la apusul soarelui, că afară de Mine nu este Dumnezeu: Eu sînt Domnul, şi nu este altul. Eu întocmesc lumina şi fac întunerecul, Eu dau propăşirea şi aduc restriştea, Eu, Domnul, fac toate aceste lucruri…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.